Quinny Buzz

Hallo vrouwen en mannen!

Hebben jullie ervaringen met kinderwagens? Wij vinden de Quinny Buzz erg mooi: mooi design, licht, klein. Maar wat me opvalt is dat je weinig spullen kan opbergen. Wat is jullie mening? Wat vinden jullie van een 3-wieler in vergelijking tot een 4-wieler?
 
wij vinden de quinny buzz ook erg mooi, en kiezen hiervoor ondanks dat het een 3-wieler is. Ik heb het nooit zo op 3-wielers omdat het onderstel vaak zo groot is, het wiel steekt altijd erg ver onder de kinderwagenbak uit en dat vind ik erg onhandig. Maar de quinny buzz is erg klein en compact en het gasveersysteem, waardoor de wagen uit zichzelf uitklapt, sprak ons ook erg aan. Je heb wel weinig opbergruimte, maar dat komt omdat hij zo klein en compact is. Ik denk maar zo: het is een kinderwagen en geen boodschappenkar. En omdat het ons eerste kindje is weet je niet beter dan dat je geen spullen onder de kinderwagen kan meenemen.
iniedergeval wij gaan voor de quinny buzz.
 
Kijk eens op www.bugaboo.nl, deze weegt minder dan 10 kilo en door het 3 in 1 systeem heb je 'm gebruiken van 0 tot 4 jaar. Nadeel hij is wat aan de dure kant.
 
Hoi Jan-Peter, bij vinden de Quinny Buzz ook geweldig, alleen ook wij zitten met het feit dat je weinig spullen op kunt bergen. En van een verkoper hoorde ik dat de buggy kleiner is in verhouding met andere kinderwagens. De vraag is dus maar of het kindje er na 2 jaar ook nog comfortabel in kan zitten. We gaan begin volgend jaar verder informeren. Ben benieuwd wat andere er van vinden...?
Groetjes Molly.
 
Wij hebben een koelstra en het enige waar ik extra op zou letten is dat je veel in je onderbak(boodschappen) kwijt kan.Je gaat toch veel wandelen met zo`n kleintje en dan gauw een boodschap halen en als je dan niets kwijt kan moet je alsnog met de auto of zo.Daarbij moet je kijken dat ze minstens 5 maanden in de bak kunnen liggen totdat ze een beetje kunnen zitten,want de quinny staat bekend om te kleine kinderwagenbakken.succes
 
Hoi Jan-Peter,

wij hebben de Quinny Freestyle XL Comfort. (360 graden roterend voorwiel)
Deze bevalt uitermate goed, zeker een aanrader.
Ook hier zit onder maar een klein bagagenet. Maar je gaat toch niet veel boodschappen halen met de kinderwagen...
Je kan ook altijd eenrugzak meenemen.

Toevallig was ik van de week bij Duimeland (babywinkel) en heb er de Buzz ook zien staan, was meteen helemaal verkocht, rijdt ook errug licht en fijn.

Qua 4-wieler; mijn zus heeft er 1, maar die heeft achteraf spijt dat ze geen 3-wieler heeft gekocht.
Die zijn namelijk veel wendbaarder.


Heel veel succes met jullie keuze!!!

Groetjes Chantal (sept 2004)
 
Ik moet bekennen dat ik niet precies weet hoe deze quinny eruit ziet maar ik heb wel eens gehoord dat dit merk hele brede wagens zijn wat ook niet altijd makkelijk is. Wij hebben zelf een easywalker....tja wij moeten ook maar ervaren hoe dit zal bevallen. Succes met jullie keuze.

Danielle
 
Hallo!
Wij hebben een zoontje van 20 maanden, en hebben zelf een bugaboo. We zijn dol op die wagen! Hij is klein, compact, wendbaar, rijdt heerlijk en klapt makkelijk in en uit (oke, niet automatisch, maar wel in een "zwiepje")
Ik moet zeggen dat ik de quinny buzz niet ken, maar heb met verschillende wagens gereden, en ken er niet een die zo makkelijk en lekker rijdt als de bugaboo! Succes met je keuze, een kinderwagen is toch een van de duurste dingen die je aanschaft bij je eerste kindje, en je gbruikt hem dagelijks!
groetjes, Yvette
 
Terug
Bovenaan