Quinny Buzz

Ik heb een quinny 3xl freestyle. De achterwielen staan goed ver uit elkaar zodat je er niet telkens tegenaan loopt. Nadeel van de breedte is dat je soms goed moet manouvreren om een winkel door te komen. Ik zie deze wagen veel, dus hij zal wel bevallen. Over opbergruimte:Vrij weinig, bij de vierwieler veel meer, maar als je er zo'n netje aanhangt is dat ook weer opgelost. Die kosten 5 euro ofzo.
Prijzen van de Quinny's zijn hoog, maar ik klap hem 5 a 6 keer per week in al bijna twee jaar en er is nog niets versleten. Je koopt kwaliteit.
Die Quinny buzz heb ik gezien.. errug leuk.....
Succes
 
ik heb geleze dat die 3 wielers nou n eit de veilig ste zijn ja ze missen tenslotte een wiel dus minder stabieliteit. Maar het feit dat ie zoveel verkocht wordt tsja misshcienis ie wel verbeterd intussen??....

maars ie kleiner is en ja je kindje wil vaak nog in de wagen zelfs met 3 of 4 jaar..

ff nog verder informeren zou ik zeggen zet hem op!!
gr babette
 
Wij hebben een Quinny 4 wieler! En hij bevalt super.Hij is zeker niet moeilijk wendbaar! En ik geloof dat de driewieler aan de achterkant zelfs breder is, vanwege stabiliteit. Hij vouwt alleen wel enorm groot op (dus past slecht in kofferbak) en de wandelwagenbak (de dreami) is erg klein, ons zoontje paste er met goed 4 maand niet fatsoenlijk meer in. Maar voordeel is wel dat de buggy helemaal plat kan. En de vierwieler heeft een supergroot mandje eronder. Erg fijn voor ons omdat we vaak wandelend gaan winkelen en er zo lekker veel mee kan.
Succes met uitzoeken.
 
Terug
Bovenaan