Quinny Buzz

Wij hebben de Quinny Buzz, maar nog geen ervaringen. Het lijkt voor ons een prima wagen, heel makkelijk in gebruik en lekker compact en heel licht.
Ik vond het belangrijkste met een kinderwagen uitzoeken dat je bedenkt waar hij in jullie situatie aan moet voldoen. Dan zijn de meeste (A en B merken tenminste) volgens mij goed.
De Buzz is dus ideaal voor in een stad/dorp, een niet te grote hal, het opbergen in een auto enz.

Succes! Grts, daantje

Hoi,
Ik heb een Buzz en ik moet zeggen dat deze perfect bevalt! Hij is super makkelijk in en uit te klappen (wat vooral handig is omdat ik boven woon en dus steeds in en uit moet klappen als ik naar buiten ga) en hij is volgens mij ook de kleinste als hij ingeklapt is (hebben we vergeleken in de winkel met andere bekende merken).
Verder vind ik hem er erg leuk uit zien.
Ik weet niet of het bij alle merken kan, maar de maxi cosi past er ook op.
Kortom, wat mij betreft echt een aanrader.

Hoi,

ook wij hebben de Quinny buzz aangeschaft. Hebben nog geen gebruikservaring, maar heb hem gekocht omdat hij me erg handig leek.
In de winkel een stuk mee gelopen en een aantal keer in en uit geklapt. Dit gaat erg handig en hij is ingeklapt erg klein. Aangezien wij een klein autootje hebben is dit voor ons erg belangrijk. We zijn niet echt strand mensen en gaan ook niet vaak naar het bos, want daarvoor is deze wagen minder geschikt. Ik heb geen spijt van mijn aankoop in ieder geval.

Groetjes Sharon.

Hallo Malou,

Volgens mij is de Quinny buzz een prima wagen. Heel compleet ook. Maar inderdaad als je veel wilt wandelen (in het bos of op het strand  b.v)  is hij minder geschikt. Tevens is het zitje niet zo groot, waardoor je kindje minder lang (tot een jaar of 2,3)  in de wagen kan. Wij hebben daarom voor een Quinny speedy gekozen. Hier is het zitje groter, waardoor ze tot een jaar of 4!!! erin kunnen en je kunt er goed mee wandelen.  Is wel ietsie pietsie groter ingeklapt, maar het verschil is echt maar klein. Bij de speedy kunnen de wielen er nog ook nog  af.
Tja, eigenlijk zijn het beide hele goede en complete wagens. Kies gewoon wat het beste bij je past. Wij zijn in ieder geval ook heel blij met onze keuze.

Veel succes ermee!

Liefs Mineko

Ik heb de Buzz nu 5 maanden in gebruik en hij bevalt prima!!   Gaat erg makkelijk in en uit elkaar en is lekker wendbaar!! Dat is vooral makkelijk in de winkels want daar hebben ze er nog al een handje van om actiebakken in de gangpaden te zetten. Ik raad hem zeker aan, wel ff een uitgave maar je hebt er veel plezier van!!

Groeten Margreet.

Jaaaaah, die wil ik ook!!!! Ik heb me eigenlijk nog nauwelijk georienteerd (ga ik nog wel doen hoor!), maar ik vind het model zo leuk!
En ik woon in de oude binnenstad, ik heb niet zo'n grote gang en geen mega-grote auto, dus daarvoor lijkt het me ook wel ideaal.

Fijn dat jullie goede ervaringen hebben. Dat je kindje er niet zo lang in kan, is natuurlijk wel weer een nadeel. Nou, ik ga er nog eens goed over nadenken. Ik heb ook nog even, haha.

Groetjes, Jose
(17 wkn, 6 dgn)

Hoi,
wij hebben ook de quinny buzz aangeschafd en hebben al veel positieve verhalen erover gehoord.
Wat ook heel handig is dat je de wandelwagen zo kunt zetten  dat de baby met zijn gezicht naar je toe zit.
dit kan met de quinny speedy weer niet.
hij schijnt ook heerlijk te rijden.
gr lisette

Terug
Bovenaan