Quinny Buzz

Ook ik heb de Quinny Buzz en ben er zeer tevreden over. we zijn zelfs ermee over het strand gegaan en in het bos gelopen (terwijl ze zeggen dat het een stadwagen is).

Het enige nadeel vind ik is dat het mandje onderop erg klein is dus voor boodschapjes is het niet handig en loop je vaak nog met een tas in je handen.

maar verder een SUPER wagen!!

X Saskia
trotse mama van Rik 04-07-07

Hoi,

Ook wij gingen voor de Quiny Buzz, mooie wagen, makkelijk inklapbaar, lekker wendbaar etc. Gisteren zijn we op pad gegaan om er eentje aan te schaffen en wat hebben we uiteindelijk gekocht, de Bugaboo! Deze wagen is wel ietsje duurder maar heeft zoveel praktische voordelen tov de Buzz dat we voor deze wagen hebben gekozen. De wagen is bijvoorbeeld kleiner opvouwbaar ( zelfs de reiswieg), de stang is hoger instelbaar, rijd soepeler, heeft drie wandelstanden ( stad, bos en strand), alle bekleding is te wassen in de wasmachine etc, heel veel kleurcombinaties mogelijk. Maxi Cosi kan er ook op maar hier heb je wel een adaptersetje ( 50 euro) voor nodig. Dat is ook het enige minpuntje dat ik nu kan bedenken. Verder blijft het een kwestie van smaak!

Succes!
Nique

hoi hoi

wij hebben ook een quinny buzz en we zijn er erg tevreden mee
maar ervaren ook wat nadelen niet in het begin maar wel als je een tweede nemt zo kan er bijv geen meerijplankje op en dat vind ik persoonlijk erg vervelend want me dochtertje is nu 18 maanden dus nog iets te jong om grote afstanden te lopen en met 2 wagens te lopen in je 1tje werkt niet echt nu kan de kleine elk moment komen en ik heb nu zo'n mooie draagzak dus de kleine gaat eerst daarin en ik zie wel hoe ik het ga doen want een nieuwe kopen ja soorry maar laat ons buget ook niet echt toe.
al twee x hebben we de voorwiel moeten vervangen en zeker wel 1x per maand de voorwiel moeten invetten omdat ie anders de hele tijd blijft hangen.
maar voor de rest ben ik er tevreden mee en loopt lekker en is lekker klein voor in de auto
van het meerijplankje wist ik natuurlijk niet dat ik hem kocht maar daar kom je pas axchter al je zwanger ben van de tweede misschien handig voor jullie om het mee te nemen in je keuze

groetjes linda 40wk2 en mv romy 18mnd

Terug
Bovenaan