quinny speedy

hallo allemaal
ik heb deze vraag ook al op het mei-forum gezet, maar ik wil zo veel mogelijk reacties, dus hier ook maar even

gister hebben we namelijk een kinderwagen besteld, de quinny speedy(in de supergave kleur papillon!)
we vinden hem erg mooi en praktisch op het eerste gezicht, maar hebben er geen ervaring mee.

Is er hier iemand die ervaring heeft met deze kinderwagen? en hebben we een goede koop gedaan?

liefs marjolein

Hoi,

Ik kan je vraag niet beantwoorden, want ik heb nog geen wagen gekocht. Ben wel erg benieuwd naar de reacties, want ik vond dit ook wel een mooie.
Alle tips zijn welkom!

Groetjes, Eva

Hoi Marjolein,

De quinny speedy is een hele goede kinderwagen. Heb je de roze met groen of heb je die met dat aque blauw. heb je er ook het bijpassende autostoeltje erbij dat maakt de set nog completer en waar heb jij hem gekocht. ik heb zelf in zoverre ervaring met deze wagen want ik werk in een babyzaak en ik verkoop ze regelmatig want het is zo'n fijne wagen. wij zijn nu bezig  voor ons tweede kindje ik heb 6 jaar geleden een andere wagen gekocht maar als de tweede komt dan kopen we een andere wagen en dan word het ook de quinny speedy. mijn nicht heeft hem ook en het derde kindje is nu al op komst en er mankeert nog niks aan. dus je hebt het heel goed gedaan. ik wens je er heel veel plezier mee.

gr. linda

hoi,

Wij hebben de Quinny Speedi gekocht. (in de super kleur blue lagoon, zit niet meer in de nieuwe collectie) Maar ik kan hem nog niet gebruiken, want m'n baby komt pas in januari.
Wel heb ik geoefend met een pop.
Ik heb een handicap en moet daardoor leren mijn kind eenhandig te verzorgen.
De kinderwagen is met een hand te bedienen op het plaatsen van de reiswieg na. De verkoper heeft de rechter beveiligingsknop gedeblokkeerd, waardoor het mogelijk is de reiswieg met een hand te verwijderen.
De wagen rijdt heel licht en soepel, maar is toch stabiel (belagrijk omdat ik slecht ter been ben).
De Speedi is met een beweging in te klappen.

Tip kijk eens op de website van Quinny: www.quinny.com , daar staat de handleiding ook op, dat kun je alvast zien hoe hij werkt.

Ook kun je kijken op www.kieskeurig.nl Alleen hierbij vind ik de reacties van de gebruikers negatief. Kennelijk worden er geen positieve reacties geplaatst.

Vanwege mijn handicap is een kinderwagen heel belangrijk, omdat het te zwaar is om mijn baby veel te dragen. Ik vond het daarom heel belangrijk om een goede kinderwagen te kopen. Mijn man en ik zijn naar een prenatal warenhuis gegaan (met pop) en we hebben alle kinderwagens uitgeprobeerd, we kwamen uit op de Quinny speedi.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.

Veel succes! Liefs...

hoi marjolein...
goede keuze van wagen...
wij hebben namelijk ook deze wagen in deze kleur...
hebben jullie ook de hele set gekocht...
hoorde van een vriendin in aug. bevallen...
dat dit een hele goeie fijne wagen is....
groetjes bianca

hey meiden!

ontzettend bedankt voor jullie reacties!

als ik dit lees word ik weer helemaal blij en weet ik helemaal zeker dat we een goeie koop hebben gedaan. we hebben de kleur papillon(is aqua met limegroen) erg gaaf om te zien, mijn man ziet zich al helemaal rijden met deze stoere wagen!

we hebben een maxicosi cabriofix in de kleur lemonade(is limegroen) gekocht, past erg mooi bij deze kinderwagen. we hebben hem erop gehad. je had ook wel een bijpassende maxi cosi papillon, maar zonder verkleiner erin vond ik die wat minder mooi(allemaal blokjes.) ook kostte die 20 euro duurder alleen voor de kleur en die limegroene vonden we dus mooier en past er ook goed bij.

we hebben hem gekocht bij babyplanet, bij ons hier in assen. de service is hier fantastisch en we hadden onze kinderkamer hier ook al gekocht, we hadden ook een kortingsbon, waardoor we de nappybag(luiertas) er ook bij hebben gekregen voor 10 euro in dezelfde kleur. en ze hadden nu een herfstactie waardoor de voetenzak gratis was(scheelt weer 90 euro!)
we hebben nu dus alles mooi bijpassend!

oja, nog ff een vraagje: is een voetenzak voor de maxicosi handig?
wij vonden het een beetje onzin omdat onze kleine in mei komt en anders kunnen we wel een dekentje gebruiken toch? wat vinden jullie?

liefs marjolein

hoi hoi

ik heb zelf de quinny buzz sinds vorrig jaar juli in gebruik maar een vriendin van mij heeft ook de speedy ik vind het ook mooie stevige wagens alleen wat ik een nadeel vind is dat bij de buzz kan je kindje nog naar je toe zitten als ie in de wandelwagen gaat met ong. 6 maanden en dat gaat bij die van jouw niet..
dat is alles de kleuren en bediening en dergelijke zijn super!!!!

groetjes diana

oja en wat betreft die voetenzak dat is inderdaad in jou geval niet nodig ik moet nu ook begin mei bevallen en heb er ook aan zitten denken maar met een beetje geluk is het vrie mooi weer en al gauw te warm...
mijn zoontje is nu 16 maanden maar hij vind die zak die bij de quinny zit ook al te warm..

groetjes diana

Terug
Bovenaan