"bang"

A

Anoniem

Guest
zijn jullie ook wel is "bang"dat er wat met jullie kleintjes gebeurd?
overdag gaat het allemaal heel erg goed met mij..
maar s avonds als we ons kleine mannetje naar bed hebben gebracht dan word ik "bang"
dan ben kan ik soms niet lekker beneden zitten of in bed liggen..
ik heb een super zwangerschap gehad en een top bevalling alles gaat helemaal goed en dan ben ik bang dat er een tegenslag komt.
ik zit heel erg met wiegendood in me hoofd waarom weet ik niet bang om me ventje kwijt te raken denk ik
hebben jullie dat ook??
liefs teddyboy

Hoi,

ik herken je verhaal heel erg!!
Ook mijn zwangerschap verliep heel erg goed, maar de angst dat er iets mis zal gaan bleef.
En ik heb een prachtig zoontje op de wereld gezet, maar maak me eigen nu ook erg druk over sommige dingen.
Van de week moest hij heel erg hoesten, mijn vriend hoorde het, ik sliep bijna, maar was gelijk wakker toen mijn vriend het zei!
Heb zeker een uur wakker gelegen.
Ik droom ook regelmatig vreselijke dingen, dat ik ons zoontje kwijtraak.
1x werd ik echt schreeuwend en huilend wakker (mijn vriend maakte mij wakker).
Ik had nl. gedroomd dat mijn ex ( de l*l) eerst mijn zoontje in brand stak en ff later in die droom duwde hij hem in een ravijn.
Verschrikkelijk was dat!!
Ik heb 3 sigaretten achter elkaar op, wist gwn niet wat ik moest doen.
Ben ook gelijk naar zijn kamertje gegaan om te kijken of alles goed was, en tuurlijk was dat zo!!
Heb hem een een kusje gegeven, en daarna gauw weggegaan, want hij werd een beetje wakker
Dus ik herken je gevoel helemaal!!
Erg is dat hé?!

Groetjes Debby.

gelukkig heb ik nog nooit een droom erover gehad...
(zal je net zien dat ik vanavond wel een droom krijg..!!!)
laatst was er ook een mama hier op het forum die schreef dat ze haar kindje had verloren,ik heb er een week niet van kunnen slapen.. onze zoon ligt ook op zijn eigen kamer maar af en toe denk ik lag je maar bij ons!
hoe oud is die van jullie?
die van ons is (vanacht) 16wkn

Ff afkloppen dat je er een droom over krijgt vannacht!!

Ja, dat snap ik dat dat je heel erg heeft geraakt dat dat kindje is overleden.
Je moet er toch niet aan denken zeg!!
Mijn hart breekt als ik eraan denk.

Ons zoontje is om prs te zijn 23wkn en 1dag.
Een heerlijk kindje, en zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten!!

gek he dat je zo'n kleine gewoon niet meer weg kan denken..
ik zou hem ook nog niet uit logeren kunnen brengen!
af en toe is een uurtje bij opa en oma maar dan wil ik hem toch snel weer bij me hebben.. nou ja beter zo als dat ik hem al weg breng om een pak melk te halen!

die van ons is ook een heerlijk ventje... het word al echt een wijs ding!
en heeft al heel goed een eigen wil! haha net zijn mama van vroeger!..
hij ligt heerlijk in zijn bedje te slapen hij slaapt al lekker door s nachts.. af en toe komt hij nog wel is maar vaak als je dan even bij hem bent slaapt hij weer verder.
ben je een thuis moeder of werk je ook?
ik ben een echte huismoeder! en ik geniet er volop van..(en het huishouden is ook helemaal op orde heerlijk)

Ja, die van ons is ook een heerlijk ventje!!
Hij slaapt 's nachts ook al door, al vanaf 6wkn!
Toevallig is hij vannacht bij opa en oma logeren, ik moet morgenvroeg naar het ziekenhuis, en wil hem dan niet meenemen, je weet niet wat voor bacterieeen er allemaal in een ziekenhuis rondzwerven??
Ik mis hem nu zeker, zou hem het liefst lekker bij me willen houden, maar ik weet ook dat hij bij mn ouders heel goed zit.
Ik ben helaas geen thuisblijfmoeder, het was wel aan de orde, maar dan gaan we er financieel echt heel veel op achteruit.
En vind dat we zelf ook weleens wat moeten kunnen, en niet ieder dubbeltje omdraaien zeg maar.
Ik moet a.s.maandag aan het werk, voor een halve dag en dan dinsdag een halve dag.
Dit een maand lang, en dan voor 20uur in de week.
Dan gaat hij op maandag naar het KDV, en dinsdag en woensdag naar mijn zus.
Vind ik wel fijn, wat bij mijn zus zit hij ook echt goed... dat weet ik zeker!!
En bij het KDV ook wel, hij gaat naar een groep met minder kindjes.
Hebben ze lekker de aandacht voor hem, en hij leert spelen met andere kindjes.
Vind ik ook wel belangrijk.
Maar ik zal hem zekers te weten heel erg gaan missen!!
Huishouden loopt hier ook op rolletjes, alleen heb ik nogal eens wat moeite met de strijk
Daar heb ik zo'n hekel aan!!
Ik ga lekker naar mijn bedje toe, des te eerder zie ik mijn manneke weer!!

Weltrusten!!

Groetjes Debby.

Hey Teddyboy en Debby,

Gek om te zeggen,maar mijn vriend heeft precies dat gevoel als jou....
Rik komt meestal nog voor een laatste fles, nu was dat de afgelopen week een keer niet, nou Maik kon gelijk niet slapen, vond ie eng, dus is gaan kijken hahahah

Niets aan de hand, maar kan me jullie gevoel wel voorstellen. Tis ook zon kostbaar bezit.!

Heb je goed geslapen afgelopen nacht of toch een enge droom gehad, hoop het niet meiden!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

gelukkig geen droom gehad....
hij heeft heerlijk geslapen.... en mama ook!

Terug
Bovenaan