"bang"

Hoi dames,

ik herken jullie gevoelens helemaal. Ook al is Stijn mijn derde kindje. Ik heb het nog steeds bij alledrie. De eerste keer dat ze doorslapen lig ik de halve nacht wakker te wachten tot ze eindelijk honger krijgen. Dan ga ik ook tien keer kijken. DAt is denk ik moederinstinct. Ik blijf bang dat er wat gebeurt. Dat ze een enge ziekte krijgen of dat ze buiten wat gebeurt. Maar ik denk dat ik dat blijf houden. Moeder ben je echt voor het leven en die zorgen hou je ook voor het leven.  

Groetjes van Marloes
Stijn is zondag vier maanden!!!!

Ik kan me jullie gedachten heel goed voorstellen en had gedacht dat ik hetzelfde zou hebben, maar dit blijkt niet het geval te zijn.
Ik maak me echt weinig zorgen over Vera. Mijn zwangerschap was ook zorgenloos en gemakkelijk en dat gevoel heb ik gehouden. Natuurlijk houd ik heel veel van haar en ze hoort er helemaal bij, die 10 weken dat ze er nu is!

Ik heb ook gelukkig geen enge droom gehad.
Volgens mijn vriend wel wat gebrabbeld, maar dat was het
Dylano heb het ook hartstikke goed gedaan bij mijn ouders!!
Had niet anders verwacht hoor.
Hij werd pas om 8.45 wakker, haha!
Gelukkig waren we er al om 10.15, en ze hadden hem 5 min geleden in bed gelegd, dus hoorde hem nog wat brabbelen.
Hem er maar gelijk uigehaald en ff gekroeld en naar huis gegaan, dan kon hij daar lekker verder slapen, heerlijk!!
Mn ventje weer thuis!!

hi,
dub.toch niet ites ernstigs dat je naar het zkh moest??
ik heb gisteren en vanmorgen een klein beetje pap gegeven en dan nog een klein flesje.en dat gaat helemaal goed.. het gaat er goed in en hij vind het erg lekker,hij kijjkt het eten en drinken bij ons uit ons mond haha...
ik geef hem de eerste paar weken een beetje pap en daarna krijgt hij s middags een beetje fruit.
moet as do naar cbr dus ben benieuwd wat ik daar te horen krijg!!
het eten van een lepel gaat goed en als het niet opschiet dat word uit ongeduldig haha(ook van zijn mama gekregen)
fijne dag xx

Terug
Bovenaan