"echte" melk?

A

Anoniem

Guest
Tyche probeer is af en toe "echte" melk te geven. Gewoon koe melk zeg maar uit een pak. Maar ze vind het niet lekker. Kan het kwaad om nog poeder te geven?
Of andere tips misschien?

tess drinkt ook nog alleen maar opvolgmelk, over een tijdje gewoon opnieuw gewone melk proberen.

Liefs sandra

He Kirsten,

Sophie 'moet'die melk ook echt niet helaas.... Maar van mij krijgt ze dan gewoon sap tussen de middag. En 's ochtends een papfles met peutergroeimelk, die vind ze heerlijk. Ze wil ook geen optimel, geen milk&fruit (lekker trouwens, kende ik niet) en niks van dat spul. Yogurttoetjes eet ze dan weer wel.

Maar goed, poeder is prima hoor en zoveel hebben ze toch niet meer nodig aan zuivel.

Groetjes
Susan

Ik vroeg het mij juist af, hoe dat moet met de gewone melk.
Maak je die dan warm, net als de poedermelk? In de magnetron?
idd Yoghurt is ook goed en een plak kaas op brood kan ook geen kwaad. Stijn hoeft van mij ook echt niet meer dan een bekertje melk bij de maaltijd.

Hoi,

Hjerre vindt echte melk ook niet zo lekker, wel wanneer ik er een heel klein beetje limonade of roosvicee in doet. Ook drinkt hij graag drinkyoghurt.
s' Ochtends krijgt hij van mij nog een flesje met opvolgmelk, want dat vindt hij gewoon nog heerlijk.

Groetjes Hanneke

Julian wordt zaterdag 1 jaar. Hij krijgt nog Nutrilon (3) en valt altijd zo aan op die fles dat ik daar ook mee door blijf gaan voorlopig (kan tot 18 maanden).
Soms krijgt hij ook wel Sojamelk (met een smaakje) wel sterk aangelengd met water want anders vind ik het veeeel te zoet!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi! Ilse drinkt bij het ontbijt, de lunch en voor 't slapengaan gewone melk. Dat mogen ze hebben als ze 1 jaar zijn (Ilse is 13 mnd). Ik heb de poedermelk afgebouwd, dus eerst een flesje 150 water + 5 schepjes en dan nog 30 ml melk erbij. Na een paar dagen 120 water + 4 schepjes poeder en 60 ml melk erbij, enz. Voor ik dit deed had ik haar al eens gewone melk laten proeven, dat vond ze toen niet lekker. Maar door steeds een beetje meer melk door de poedermelk te doen is ze er gewoon aan gewend en nu drinkt ze helemaal geen poedermelk meer. Wel verdun ik altijd haar melk (1/2 melk, 1/2 water) maar dat is omdat Ilse altijd veel drinkt en ze op deze manier niet zoveel calorieen en vet binnenkrijgt.
Groetjes, MvIlse

Yari krijgt smorgens 2 sneetjes brood met ongeveer 100cc gewone melk en tussen de middag net zo alleen dan met de ene keer gewone melk, de andere keer aangelengde chocomelk of een keer fruitmelk. En 's avonds bij het eten een toetje en dat is de melk die hij krijgt en verder de andere zuivel. Voor het naar bed gaan wil hij niks meer dus ja dat is er af.

Ik wissel wel af in smaken want dan weet ik gewoon dat ie het blijft drinken en anders doet ie t niet.

xx Elly mv Yari

Terug
Bovenaan