"echte" melk?

Lorenzo krijgt nog steeds nutrilon 3 en zal
dat voorlopig ook nog krijgen heb namelijk
vandaag net een aanbieding(4voor3)meegenomen
bij gewone melk wordt vit.d geadviseerd en ik
weet zeker dat ik dat toch steeds vergeet
overigens zei het cb dat hij maar 200ml groeimelk
nodig om zijn vitamine behoefte te voorzien hij
krijgt 300ml per dag dus dat zit wel goed
hij drinkt wel af en toe karnemelk vindt hij heerlijk

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Interessant om te lezen, dit vroeg ik me laatst ook al af... Froukje krijgt Nestlé NAN HA, ik vroeg me af wat ik hierna moet geven. Morgen vraag ik het eens bij het CB. Die zei dat de pakken opvolgmelk in principe hetzelfde is als de poedermelk.   (Alleen wel stukken duurder!) Volgens de apotheker bij ons kan het geen kwaad om de Nan HA nog te geven tot 2jr, maar ik wil toch eens over naar iets anders.
Esther.

Lukas krijgt gewone melk maar ik maak het wel nog warm in de magnatron

Volgens het consutatiebureau voegt het niets toe, de opvolgmelk... dus bij mij hebben ze aangeraden n a1 jaar over te gaan op gewone melk.
De tip van hierboven zal ik ook toepassen, rustig aan wennen maar en de pap lekker opwarmen. Uiteindelijk is het goedkoper en handiger.

dankdank

Tijs wil gewone melk alleen uit een gewone beker (hoezo eigenwijs???) Omdat Tijs niet uit een anti lek beker wil drinken had ik bedacht om dan met gewone melk te beginnen uit een beker. Dan een beetje uit de beker en de rest uit de fles. Uit de fles wil hij hem dus echt niet! Hij wil de gewone melk ook koud uit de koelkast en niet opgewarmd, vindt ie ook niet lekker. Hij krijgt nu dus tussen de middag koude melk uit een beker bij zijn boterham. Tot dat helemaal goed gaat krijgt hij 's ochtends nog opvolgmelk.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan