"Forummen" en sterrenbeeld ;-)

hoi

Ik ben effe een midweekje weggeweest en ik lees me helemaal te pletter, maar ik kom maar niet van pagina 3 af. hihihi

hier ook een ram ( en ook een hele echte hoor) 14 april 1972, accedant is waterman

Wij hebben wel een vurig gezinnetje hoor, mijn man is ook een ram let op!! 13 april 1973, accedant  kreeft  en Rachel is een leeuw 4 aug 1998, accedant is weegschaal en dan danny Ram 5 april 2007 accedant weet ik nog niet.

dus 3 rammen en 1 leeuw in een huis.
Wilbert ( mijn man ) neigt meer naar zijn accedant teken , kreeft. ik niet ik heb bijna alle eigenschappen van de ram. de astrologieboeken beweren nl. dat     2 rammen geen huwelijk zouden kunnen volbrengen.
het gaat hier al 10 jaar best wel lekker hoor, af en toe rammelt het servies, maar daar blijf je lekker helder van toch. en het goedmaken erna is ook niet onprettig hihihi

groetjes irene

Ik weet helemaal niets van sterrebeelden, maar hier zijn we met een schorpioen, een waterman en sinds een half jaar een steenbok in huis. Tussen de schorpioen en de waterman rammelt het servies ook wel eens, hoor!

Een schorpioen heeft 2 zijde's. Een lieve zachte zijde en een felle zijde. De waterman is een zachtaardig type die het spreekwoord:stille wateren hebben diepe gronden goed benaderd. Zodra ik mijn boeken gevonden heb zal ik wel eens het een en ander uitpluizen voor je en dan mail ik je dat wel.

Groetjes,

Annemiek

Terug
Bovenaan