De fitbit vinden we ook wel een interessante optie! Zeker omdat wij allebei ook het sporten weer lekker willen gaan oppakken, dit zou nog een positief punt zijn.Vanuit de huisarts het advies gekregen om mijn bloeddruk ook meer te gaan monitoren, zeker in de nacht. Voorlopig gaan we proberen om het schema met medicatie innemen iets te verschuiven. In eerste instantie was het voorstel om de medicatie juist af te gaan bouwen omdat tijdens de meting daar mijn bloeddruk keurig was, na mijn hele uitleg en het feit dat ik mijn medicatie al had ingenomen dus het niet echt een goede nul meting was wachten we gelukkig toch nog maar even met afbouwenVannacht ging top, ik probeer de momenten waarop ik mijn medicatie inneem iets te verschuiven zodat ik de laatste voeding voordat we echt de nacht in gaan alleen kan doen. De voeding daarna was mijn vriend ook vrij vlot wakker en zijn we er samen uit gegaan.Ik merkte vanochtend al dat dit hem ook wel goed deed, het is bij hem echt geen kwestie van niet willen. Dit scheelt voor mij natuurlijk ook een hoop, frustratie is het niet meer. Al blijf ik wel heel erg op mijn hoede en zal ie misschien toch wel een keertje een duwtje het bed uit krijgen als ik hem echt nodig heb ?