"Gedoe" verloskundigepraktijk

@Jacqqyy, man steunt mij maar ervaart niet de spanning die het mij oplevert. Op zich logisch aangezien ik vaker dan hem bij de VK ben geweest en ik de telefonische contacten heb. Hij steunt mij in welke keuze ik ook maak, dus dat is fijn.

Inmiddels heb ik wel besloten om mijn afspraak van vanavond door te laten gaan en aan te geven waar ik tegen aan loop. En, ook om door te geven dat ik overstap naar een andere praktijk vanwege het gevoel wat er bij gebleven is.

@BrendaNL wel heel fijn dat je man je steund:) Knap dat je de keuze hebt gemaakt over tre stappen, heel veel succes met je verdere zwangerschap!

Ik ben zelf, na heel lang niet durven, met 26 weken overgestapt omdat ik bij hun geen klik voelde en er enorm tegen op zag als hun bij m'n bevalling waren. Ook voelde ik me een enorme zeur en durfde niet te bellen.
Had ik weken eerder moeten doen wat een verademing! Ik hoop dat het gesprek je wat hebt geholpen anders zeker overstappen! 

Kleine update, ik ben overgestapt!

Ik wilde het persoonlijk. Bespreken met de VK van de vorige praktijk maar een woordje gooide even roet in het eten. Uiteindelijk de volgende dag gebeld, gesproken met de assistent. Dit werd eigenlijk een heel naar gesprek, ze ging in de aanval en vulde zelf in terwijl ik niet eens uitgesproken was. Ik moest vooral maar naar een ander gaan als ik zou denken dat het daar beter was. Ik heb op dit moment maar gewoon de boel afgekapt en gedacht dat ze het kon uitzoeken. 
Zojuist kennis gemaakt met de andere praktijk en wat een verademing. Ik was een persoon en geen nummer. Er was tijd om te praten over mijn onzekerheid door de HG en ze zijn gewoon onwijs aardig. 
Dit had ik weken eerder moeten doen! 

Wat ontzettend goed dat je overgestapt bent. Niemand verdient het om zo behandeld te worden! Niet alleen de vk, maar de hele praktijk en gang van zaken moet goed voelen.
Ga je nog wel op een andere manier aan de vk laten weten wat de reden is geweest van je vertrek? Misschien heeft ze nog iets aan je verhaal. Kan me haast niet voorstellen dat je de eerste bent met een dergelijke ervaring.

Terug
Bovenaan