"Hoe lang" duurt een miskraam..?

Hallo..

Ik was vorige week 8 weken zwanger maar helaas is afgelopen vrijdag het bloedverlies begonnen.. Ik bloed nu nog en heb zo'n enorme pijn in mn buik en rug..
Weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt? Ik kan er amper van slapen, zo'n zeer doet het.. Ben echt zo moe en verdrietig nu.. Wilde dat het over was..

Ik heb vanmorgen Aleve Feminax gekocht.. Hoop dat dit een beetje helpt tegen de pijn.
Het legt alleen de samentrekkingen in je baarmoeder een beetje plat, is dit wel oke dan? Het vruchtje en de rest moet er natuurlijk wel allemaal uit.. Hoop dat er iemand is die hier wat meer van weet..

Gr. Anne.

hallo anne

als eerste wat jammer voor jullie je wereld stort in op dat moment maar probeer het goed te verwerken wij hebben het 23 feb meegemaakt ik heb geen medicijnen gebruikt het was wel heftig de pijn maar ik had zo iest als het er maar van zelf af komt en dat is gelukt als je zo n  pijn in je  buik en rug hebt dat zijn de soort weeen die zorgen dat het er uit komt bij mij heeft het twee dagen geduurd en daarna nog licht bloed verlies ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt sterkte er mee en als je nog iets wil vragen dan kom maar hoor.heel veel sterkte nogmaals het is zwaar.

groetjes geluk 1  

He Anne!

Ik heb 10 april mk gehad na 5,5 wk. Het is bij mij in de nacht gebeurd en heeft 4 dagen geduurd en daarna een paar daagjes bruinig tot niks. Na een week was alles weg.
Wat rot voor je meis....
Ik weet natuurlijk niet hoe lang het bij jou gaat duren.  
Heb een controle echo gehad en alles was schoon maar ik moet deze week nog bij de gyn komen voor dubbelcheck.
Ga jij ook?
xxx  

Hoi maantje en de rest..

Dank voor jullie reacties!
Het is bij mij vorige week vrijdag licht begonnen, vanaf zaterdag is het echt goed bezig..
Ik heb ontzettend pijn in mn rug en buik.. En het bloeden houdt maar niet op...

Volgende week donderdag moet ik naar de gyn voor een echo, hoop dat alles dan wel echt weg is!

En sterkte Maantje!
Liefs Anne!

Hoi Anne,

Wat rot voor je dat het niet goed is gegaan. Ik heb zelf net een miskraam gehad, dus ik weet dat het absoluut niet leuk is waar je nu doorheen gaat.

Wat ik weet van mijn huisarts is dat een miskraam maximaal 10 dagen mag duren. Na die tijd is het sowieso van belang dat je naar een gyn gaat, maar die afspraak heb je al staan. Op zich zijn heftige krampen geen slecht teken, want jouw baarmoeder is dan echt aan het werk om het vruchtje eruit te krijgen. Mij werd aangeraden om Ibuprofen te slikken tegen de pijn, maar ik denk/neem aan  dat Aleve ook goed is.

Ik ben uiteindelijk na 3 weken gecuratteerd (en in totaal met curettage nu al 5 weken bloedverlies), omdat het niet uit zichzelf loskwam, maar ik hoop voor jou dat jouw lijf het gewoon zelf kan oplossen.

Succes meid met alles. Ik duim voor je.
Lies

Hoi meis,

Wat enorm naar voor je zeg. Ik weet wat je voelt, zou morgen anders 8 weken zijn, maar heb sinds vorige week donderdag al enorm veel bloedverlies, heb er gelukkig geen buikkrampen bij, maar wel last van mn rug.

Ben gisteren bij de gyn geweest voor een echo, daar   bleek dat het vruchtje er al niet meer zat, maar nog wel erg veel slijm wat er nog uit moet komen.

Moet aanstaande vrijdag bellen als ik nog steeds bloed, dan gaan ze misschien kijken
hoeveel er nog in zit.

Ik wens je heel veel succes!!!!!

Liefs Marije

Lieve Anne!

Nog ff een tipje...mn vk zei dat als ik echt heeeel erg bleef bloeden en echt veel dan mocht ik gewoon bellen en komen.
Dus als je het niet vertrouwd gewoon ff bellen meis!
Hoop dat het minder wordt voor je!
Ik moet vrijdag om 13.20uur naar ziekenhuis en daarna kan ik het hopelijk een plekje geven!
Sterkte meis en ik hoor het van je!
xxx maan

Terug
Bovenaan