"Hoe lang" duurt een miskraam..?

Hee Maantje,

Hoe is het jou in het ziekenhuis vergaan?Was het allemaal weg?
En mag je nu weer gaan beginnen of moet je een cyclus afwachten?

Heb jij het al een plekje kunnen geven? Ik vind het af en toe nog wel erg vervelend hoor.. Hoef niet zo veel meer te huilen ofzo, maar ik moet er toch nog vaak aan denken..
Jij ook?

Liefs Anne

Lieve Anne!

Alles goed gegaan in ZH! Ik was helemaal schoon maar moest extra controle omdat de vk een beetje vocht had gezien!
Had kleine puntjes op mn eierstokken (vocht) maar zoooo weinig dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat ik meteen weer zwanger mag worden! De vk had trouwens gezegd dat ik   1 of 2 ongi's moest afwachten maar de gyn was erg positief!

Ja heb het een plekje gegeven alleen soms heel erg moeilijk! Mn collega is 3 maanden en krijgt al een buikje dus was heel moeilijk voor mij om dit te zien! Heb daarna even een traantje gelaten bij een andere collega die ook een mk had gehad...
Ook prive heel veel zwangeren.....ik denk dat dit nog wel moeilijk blijft voor ons, het is niet anders maar we kunnen zwanger worden en de gyn zei ook dat het heel positief was dat je lichaam iets afstoot dat niet in orde is! (ze heeft gelijk!!!)

Ik hoop dat je hier ook iets aan hebt meis! Het moest zo zijn maar we gaan zeker zo snel mogelijk weer positeif testen en allebei een beebje krijgen!!!

Dikke kus van maan xxxx

Terug
Bovenaan