"koosnaam" ongeboren baby

Wie o wie heeft er een leuke koosnaampje voor het ongeboren kindje?
Tijdens onze vorige zwangerschap hadden we de naam ieniminie, maar die wil ik nu  niet meer gebruiken, het gaat immers toch weer om een ander mensje!!

Maar we kunnen niets bedenken!!!!

Wie gaat ons helpen???

thanx, x romaty

Een kennis van me noemt hun ongeboren kindje Oosje. Je kan er een  K voorzetten voor een jongen en een T voor een meisje.(koosje en toosje) Zo noemen ze hun kind overigens niet als hij of zij geboren wordt hoor haha

Hoi!

Wij noemen onze kleine "Mini", maar dat lijkt voor jou wel veel op de andere koosnaam. Vrienden van ons noemden hun kleine "purk"  en "spruit".

Groetjes Eva

whahahahha moet stiekum weer effe lachen

toen wij zwanger waren van onze eerste en de eerste echo hadden gehad was het nog niet echt een mensje en leek het meer op een boontje, vanaf die dag was onze zoon gedoopt als bruintje boon hihihi

liefs mamsy

Ik noem m nogal eens parasiet  
Een traditie die mijn zus ooit eens is begonnen, die noemde m Piet Parasiet... En tja, feitelijk klopt het nog ook. Gelukkig is het wel een leuke parasiet die we heel erg koesteren...

Haha, wij noemden onze ongeboren baby 'Frodo', naar het karakter uit Lord of the Rings.
De reden hiervan was dat de 'tocht' die het gewonnen spermacelletje heeft afgelegd best wel wat weg heeft van  de film    Ga maar na: hij legt een lange, zeer lange tocht af en onderweg bevind hij zich met grote regelmaat in een vijandige omgeving om uiteindelijk met zijn kostbare materiaal op te lossen in de eicel (lees: de ring in het vuur van mount doom te gooien zodat deze oplost)

Groetjes, 10e

Terug
Bovenaan