"lekkende borsten"

Hallo,

Allemaal, sinds afgelopen weekend heb ik last van "lekkende" borsten.
Ik heb de verloskundige gebeld, het was geen probleem.
Maarre heeft iemand anders hier ook last van??

Ben nu inmiddels al weer 23 weken zwanger.

Groetjes Marnel

Ik heb er nog geen last van, bij de zwangerschap van m'n dochter ook pas vrij laat.
Is bij iedereen anders.
Je borsten zijn zich gewoon aan het voorbereiden op borstvoeding. Niks mis mee dus, heel normaal. Als het echt erg wordt kun je natuurlijk al zoogcompressen gaan dragen in je bh om doorlekken te voorkomen.

Ik ben benieuwd of ik er nu ook eerder last van ga krijgen. Heb m'n dochter nl tot twee maanden geleden nog borstvoeding gegeven (nou ja, laatste weken was er al geen melk meer, komt door de zwangerschapshormonen, daardoor is ze dus ook zelf gestopt nu).

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 24 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

hoi marnel,

Bij mijn 2 vorige zwangerschappen had ik ook last van dit 'probleem'. Ik deed altijd inlegkruisjes doorknippen en die plakte ik dan in mijn bh's. Van die grote zoogcompressen vond ik nks, die zie je ook vrij goed door je kleding heen.

Een kennis van mij heeft over lekkende borsten een leuk bakerpraatje, namelijk als je lekkende borsten hebt in je zwangerschap(zo ongeveer vanaf de 24-26 weken) dan krijg je een jongen. Heb je hier geen last van of alleen aan het eind dan zou je een meisje krijgen. Nou de theorie klopt tot dusver bij mij nog wel,haahah. En nu weet ik nog niet wat ik krijg en ben ik 24 weken, maar van dit kwaaltje heb ik nu nog geen last. Dus wie weet....

Succes, en weet je al wat je jij krijgt?

ik ken in iedergeval wel mensen waarbij die theorie niet klopt! Maar wij weten zelf niet wat we krijgen, ik zal het in de gaten houden..;-)
Ik heb nog geen last van lekkende borsten, gelukkig..Wel een goed idee van die inlegkruisjes trouwens. Daar gaan er tegenwoordig ook pakken van doorheen hier..:)

Hi hi,

Dat kan idd heel goed zijn hoor, ik heb het al sinds ik 18 weken zwanger ben. Vooral 's nachts!  Ik draag overdag zoogcompressen en dat helpt wel een hoop.
Tis colostrum, de eerste melk! Alleen maar goed dat je lichaam nu al bezig is.
Ik krijg een jongen dus wie weet klopt t bakerpraatje bij mij! ;)

Groetjes Janneke

Hihi...Bij mij klopte het 3 x. Ik had wel een beetje opgedroogde korstjes, maar lekken, zoals ik het hier lees.........nee, dat had ik absoluut niet. En ik kreeg 3 meisjes!
Nu ben ik 25 weken, en lek weer/nog niet....en we weten nog niet wat het is........dus wie weet....weer een meisje........

Hoi,

Ook hier al lekkende borsten, niet alle dagen, maar toch regelmatig, gisteren toen ik op me zijde lag voelde ik het gewoon lopen. Heel gek, hehe.
Maar die bakerpraatjes. geloof er eigenlijk niet echt in.
We zullen zien.

Liefs

Terug
Bovenaan