"lekkende borsten"

hoi hoi

ik weet niet of het baker praatje klopt, maar ik ben nu bijna 25 wk zwanger, en begin nu toch echt al een tijdje lekkende, korstige borsten tekrijgen, kga nu borst compressen voor doen, of inlegkruisjes door midden knippen en erin plakken, want in mijn bh is het ok duidelijk tezien.
ik vind het wel fijn op teweten dat het al op gang komt, wil bij deze namelijk weer bv gaan geven :D

en we krijgen trouwens een jongentje :D

groetjes Simone

mv Mart en 24wk zw

hoi,

bij mij lekken "ze" ook nog niet. Bij mijn vorige 2 jongens al vroeg wel, en morgen heb ik een 4d echo en gaan we kijken wat het wordt. Misschien wel een meid, dan klopt het bij mij nog steeds wel. Ben nu 27 weken.

Maar ik vind het echt leuk om van anderen te horen. Je kunt over dit onderwerp niet met jan en alleman praten, maar hier lekker wel.

grz

Het valt mij wel ontzettend op dat het bij iedereen hier klopt!!!!!!!!!!!
Misschien eindelijk een bakerpraatje wat geen bakerpraatje is???????????
Leuk he!!!!!!!!

Bij mij klopte het bij de eerste ook... en nu ben ik 28w1d en nog steeds niks! Dus wie weet, weer een meisje :-D We hebben er bij de echo niet om gevraagd, dus wachten we tot april af om te zien of het klopt!
Groetjes,
Froukje

bianca, krijg je nu nog een echo?
Toen ik 20 weken was kon ik niet eens de onderbeentjes en voeten meer zien omdat ze al zo groot was. Hopelijk kan je wel wat zien..

succes!

hoi meiden,

nou, de echo gehad vorige week. Alleen in 3-4d was niet mogelijk omdat de placenta op de voorwand zit, dus ze kon niks zien. Heb een hele leuke dvd in 2d met uitgebreide uitleg. Heel leuk voor familie. En het wordt een jongen!(weer...)

En mijn leuke theorie over lekkende borsten kan ik aan de wilgen hangen, want die heb ik nog steeds niet, hahahaha. Maar mocht het nog gebeuren, dan houd ik jullie op de hoogte!!

groetjes Bianca

qua theorie;

Eerste zwangerschap een jongen, niets verloren maar wel 3 !! maanden erna gelekt en heb geen BV gegegeven.

Tweede zwangerschap een meisje, nog niets verloren en moet nog afwachten na de bevalling..

Is echt zo irritant elke keer bij elk huiltje (of het nu mijn baby was of iemand anders zijn beeb) begonnen ze weer!! er zijn wat compressen doorheen gegaan..

Terug
Bovenaan