"Los" mee de stad in etc. Tips ?

Hoi mijn dochter van 2 en half wil ook niet meer in de buggie.
Ze loopt dan wel hand in hand bij me. Maar 9 van 10 keer trek ze haar hand los en gaat ze er ook vandoor en ziet ze het als een spelletje.
Heel lastig inderdaad. Natasja
 
Hoi Tanya,

Onze zoon (2) gaat als hij zelf loopt ook aan een riempje. Maar in plaats van het tuigje, maak ik het touw vast aan zijn broek (aan een lus van de riem) aan de achterkant.

Mensen reageren inderdaad raar. LEKKER BELANGRIJK. liever dat het er niet uit ziet, dan dat ik mijn kind kwijt ben.

Trouwens, over een poosje wil hij waarschijnlijk wel weer in de buggy, het is een fase.
 
Wat een voorbeeldige kinderen allemaal. Mijn zoontje van 2 jaar en 3 maanden kan ik echt nog niet los meenemen. Hij presteert het om om de haverklap niet meer verder te willen en dan te gaan zitten of liggen op de grond. In een winkel of midden op straat, dat maakt hem niet uit. En hem een tijdje dragen is echt te zwaar voor mij, ik ben zelf maar 1,5 meter lang en hij weegt toch al snel een kilootje of 12. Dus zit hij gewoon nog in de kinderwagen, waar hij gelukkig nog wel in wil. Maar dat tuigje lijkt mij wel erg handig, want als hij wel wil lopen is dat altijd de andere kant op dan ik wil.
 
Terug
Bovenaan