"MAXICOSI-PROP" FOTO'S !!

Hoi Mama's,

De meeste van ons kindjes zitten nog in de Maxicosi.. Nou ja zitten,.. Tis meer erin proppen!!

Er wordt dan wel gezegd dat zolang ze niet met hun hoofdje er bovenuit steken het nog prima gaat.

Nou, het duurd nog wel eventjes voordat Kay er bovenuit is gegroeit, maar hij zit in ieder geval wel al goed klem in dat ding..
Maar gezien de veiligheid moeten we nog maar eventjes blijven proppen, en stiekem is het ook nog wel gezellig zo met je kleine  voor in de auto. Maar van de andere kant kijk ik ook erg uit naar het moment dat hij in de "grote" autostoel mag. Heeft hij wat meer bewegingsruimte en hoef ik me ook geen bochel meer te sjouwen aan dat onding!!

Maar hoe dan ook is het misschien wel leuk om hier een reeks..

... MAXICOSI-PROP FOTO'S ...

te plaatsen en de daarbij horende blikken van je kleine haha..
Helemaal leuk zou zijn als je de foto voorziet van een bijpassend commentaar

Zoals jullie gewend zijn bijt ik gewoon weer het spits af!!

--------------

Hier is dan Kay in de Maxi gepropt,..
                                  Hij kijkt me ook echt aan van;"Je laat me zo toch niet zitten?"
                                                                        Kay is nu  8 maanden oud

Esmé mv Kay

Gelukkig heeft mamma mijn jas nu wél uitgedaan, dat scheelt tenminste in mijn bewegingsvrijheid (niet dat ik nou zoveel beweeg in de auto hoor want meestal slaap ik tijdens de rit hihi)

Groetjes van Fabio zv Cissy

Leuk! Wij zeggen al weken dat ie voor *piep* ligt in zijn bakkie... Hij was natuurlijk al stevig maar we durven hem eigenlijk ook niet meer met jas aan in dat ding te leggen. Dan lijkt het namelijk inderdaad of we hem erin gepropt hebben. Moet nog wel een rondje maken met de auto zal er eens een foto van maken ja. Laat ik hem natuurlijk ook even zien! ( als Hyves een beetje door upload..)

Hier kwamen we net van haar eerste kinderfeestje af! Mevrouw was doodmoe!
Ook Lyanne past en wil er niet meer in!
Nog 2 maanden dan mag ze in de "grote" autostoel!

Hi hi, grappig  zo die prop foto's! Die kleine bolle van mij zat er ook zo bij, maar ik heb tegen beter weten in een maxi-cosi tobi gekocht een maand geleden.
Jente jankte alles bij elkaar in zijn maxi-cosi dus ik vond het leuk geweest.
Hij is sterk en kon al goed zitten. Nu is meneer de prins (op de erwt) in de auto hoor.
Ik zal er snel eens een foto van maken.

Groetjes Fennie en Jente

Als alles goed gaat gaan wij dit weekend ook over naar de autostoel. Jasper past nog net in de maxi cosi. Op dit moment kan hij goed zitten en is het wat ons betreft tijd om hem in de autostoel te gaan zetten. Wel zullen zondag eens de boel gaan installeren.

Jasper is trouwens dan bijna 9 maanden (een dag later)

Terug
Bovenaan