"MAXICOSI-PROP" FOTO'S !!

Ja het worden nu echt ondingen,.. zucht,.. vooral met dit warmere weer!
Het broeit dan zo ontzettend en al helemaal met  het jasje  aan!

Ik twijfel zo of ik hem al in een autostoel moet gaan zetten of niet. Hij zit al zelfstandig maar hij weegt pas 8025 gr. Iets te licht dus..

Ik moet gewoon nog even verstandig zijn en mijn geduld bewaren, offe,.. Grr

Esmé mv Kay

Esmee,

Ik zou Lukas graag naar een grotere stoel toedoen. Ik heb het echt gehad met het sjouwen van de maxi-cosi, maar ook Lukas is geen grote bink 8300 gram bij 8 maanden. Zijn hoofd komt nog niet boven de maxi-cosi uit. Maar ondanks dat hij heel goed kan zitten, houdt ik hem er voorlopig  toch maar in. Het blijft voor kleintjes de veiligste manier om ze te vervoeren.

Mijn man houd wel de rem op dit soort dingen want als het aan mij lag hadden we de maxi-cosi tobi al in huis en mijn kennende zou hij er dan ook gelijk inzitten.

annemieke

Ach,.. tis meer dat hij mij te zwaar wordt en hij het niet meer echt leuk vind  etc, maar vind het met hem voorin ook zo gezellig!

Ik heb het autostoeltje al een maand achter in mijn auto zitten dus de verleiding is groot. Echter kan ik me goed inhouden gezien de veiligheid.

Daarom nog eventjes wachten

Esmé mv Kay

Dit stukje komt uit de consumenten gids en gaat over auto zitjes.

Vervoer kinderen zo lang mogelijk achteruitkijkend, ten minste tot ze 1 jaar oud zijn, maar bij voorkeur langer. In scandinavie zijn kinderzitjes voor groep 1 te koop waarbij het kind achteruitrijdt.

Leunt het kinderachterhoofd op de rand van de rugleuning van het zitje of steekt het erbovenuit dan is het tijd over te stappen op het volgende zitje.

Danique zit er ook ingepropt maar ik neem geen enkel risico om haar nu al in een kinderzitje te doen.
Er zal maar wat gebeuren en haar nekje is daar nog helemaal niet
tegen op gewassen, ik moet er zelf niet aan denken.

Maar het is ieders eigen keus!!!!!!!!
En iedereen is wijs genoeg om zelf  beslissingen te maken.

Maar dat is mijn keuze en iedereen moet zelf weten wat hij doet

Liefs Ilse

Terug
Bovenaan