"miskraam" of niet?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben net 5 weken zwanger van ons 3e kindje, harstikke blij natuurlijk maar nu gebeurde mij het volgende:
Ik kreeg vannochtend een scherpe steek in mijn vagina van een seconde of 2 , verder niet bij nagedacht..., ga ik 1 uur later naar het toilet zie ik een beetje afscheiding van bloed en bruinig in mijn onderbroek.

Ik veeg dus af, en er zat een beetje bloed en een klein kloddertje op het toiletpapier.
Heb ik nu een miskraam (als je dit zo mag noemen) gehad of kan dit ook innesteling zijn???
HHHEELLLLP!
Ik ben zo nerveus als wat en weet niet wat te doen.
Kan iemand mij hierop antwoord geven?

Alvast bedankt!!
Danielle

Hoi meid, wat vervelend. Het kan geen innesteling zijn, dat vind een aantal dagen na je eisprong plaats. Van wat ik heb gehoord is een beetje bloed niet niet zolang het niet gepaard gaat met buikkrampen. Aan jouw verhaal te horen heb je een steek gehad, misschien een gesprongen bloedvaatje? Maar goed, ik ben geen deskundige! Bel anders even een verloskundige, en leg je verhaal uit. Succes hoor!

Hoi "net getrouwd", bedankt voor je reactie.

Heb vanmorgen in mijn 9 maanden dagboek  gelezen, dat met 6/7 weken je een beetje bloedverlies kan hebben ivm innestelen, vandaar mijn zogenaamde wijsheid.
Ik heb verleden week mijn huisarts gebeld om te zeggen dat mijn zwangerschapstest positief was.., ze vertelde me nog 1 week te wachten en dan weer te bellen.

Ik durf nu niet zo goed weer te bellen om dit "euvel"voor te leggen, wat een tut ben ik he?
Mijn man zegt ook rustig aan te doen, maar ja er gaat van alles door je heen...
Wat denk je zal ik bellen met de huisarts of niet?

Groet
danielle

Jouw gemoedsrust gaat voor alles! Toch? Ik zou meteen even bellen en het voorleggen, daar zijn ze toch voor! En misschien heb je gelijk kwa innestelen en heb ik het mis, des te meer reden om het even na te gaan.  

Ik duim voor je!

OK , dank je wel voor je aanmoediging!
Bel vanmiddag de huisarts!
groetjes

hoi
ik denk ook niet een inestelingsbloeding volgens mij geeft dat echt geen steken en is bovendien aan de late kant....
een miskraam gaat gepaard met krampen en helder rood bloedverlies je zou alleen kunnen afwachten of de bloeding doorzet...
kan ook een vaatje zijn ofzo....
maar voel je geen muts om je huisarts te bellen hoor daar is ze voor!
groetjes sandra

Hoi meid,

ik zal ook zeker naar je VK bellen hoor!!
Jou gemoedsrust gaat voor alles hé?!
Je zou kunnen aansporen op een echo, maar omdat je nog geen 6wk bent, kunnen ze dat eigenlijk niet, want rond de 6wk gaat het hartje pas zichtbaar kloppen zeg maar.
Heel veel sterkte!!

Liefs Debby.

hoi
ik heb in jan. met 6 weken een miskraam gehad begon met bruin bloedverlies.
heb toen vk gebeld maar die zeiden dat ik gewoon moest afwachten. paar dagen later werd bloedverlies erger en uiteindelijk heb ik een stolsel verloren.heb hier verder geen krampen bij gehad alleen een ligt ongigevoel.
wil je echt niet bang maken bij 50% van de bloedingen gaat het goed.
hoop voor je dat ze bij jou wel wat willen doen want ik weet dat je gek wordt van dat afwachten! heel veel succes!

Terug
Bovenaan