"miskraam" of niet?

Hoi allemaal.
Even een update; ben naar huisarts geweest.
Zij vertelden me inderdaad dat 50 procent van zwangerschappen misgaan in eerste 2/3 maanden.
Ze kon nog niks doen omdat mijn zwangerschap nog in een pril stadium is.., moet nu afwachten tot volgende week maandag en dan terugbellen.

als ik zo jullie verhalen lees, lijkt dit sterk op een vroege miskraam, ook al was het maar 1 grote steek vannochtend.
Het bloedverlies is bijna ook niks, maar goed kan altijd verder gaan in de week.

Hoe dan ook,  ik hou er maar rekening mee dat het over en uit is.....
Misschien toch te oud voor een 3e(37jaar)???

Groet

Hoi hoi,

hoe is t nou? Hoop voor je dat de bloeding niet doorzet. Je leest heel vaak over bloedingen en dat het toch wel goed gaat hoor. Zeker als het niet helderrood bloed is. Misschien verlies je wat oud bloed van een innestteling of een geknapt bloedvaatje. Schijnt heel vaak te gebeuren als ik de verschillende fora zo lees.

enne wat nou te oud, ik ben 38 en 30w zwanger van mijn 1e.....

ik duim voor je dat het goed gaat!

Brigitte

Hoi allemaal..., ben ik weer...

Vannochtend opgestaan met wat krampjes en ongi-gevoel.
Ging naar het toilet en ja hoor..., het zet door.
Ik verlies net zoals bij normale mnd bijdrage helder bloed alleen nu ook wat klodders (sorry voor details).
Het is dus mis..
Nou, ik weet niet of dit zo moet zijn geweest, moeten we het nog een keer proberen of is dit een voorteken dat we het moeten laten bij 2 gezonde kids, ik weet het even niet meer.

ben wel een beetje jankerig, gek he ben echt nog maar net 5 weken, maar voelt toch als een verlies.
Meiden bedankt voor jullie ondersteuning!
Groetjes
Danielle

hee meid ik hoor hier niet meer maar wou toch even reageren
wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies,weet wat het is al was het bij mij met 11weken in 2005  maar of je nu 3weken of 11weken bent denk dat het verdriet wel het zelfde blijft ondanks dat een 11wekig toch al een echt mensje is heb je dat gevoel ook bij 3weken t zou toch je kindje worden/zijn.en denk niet dat het perse aan je leeftijd hoef te liggen het gebeurd je of het gebeurd je niet gelukkig ben ik nu wel een trotse mama

nogmaals sterkte

liefspatricia mama van caithlyn 03-03-2008

hoi mama van senl

ik vind het heel erg voor je en je mag er best rouwig om zijn hoor ik heb ook een miskraam gehad een half jaar terug en dat is niet niks hoor je was gewoon al gehecht aan de ukk die eigenlijk nog geen uk was...
ik ben nu 24 weken zwanger...
mochten jullie besluiten om toch nog voor de derde te gaan bedenk dan dat nog een miskraam erg onwaarschijnlijk is...maar 2% van de vrouwen die een miskraam hebben gehad krijgen er daarna weer 1

groetjes en sterkte sandra

Beste meides,

Bedankt voor jullie lieve woorden.
Had niet verwacht dat een forum zoals dit een beetje troost kon geven...
Bedankt he!!

Groetjes
Danielle

hoi danielle

ik vind het ook heel erg voor je jou verhaal is zo herkenbaar voor mij.
bij mij ging het ook zo en had zo voor je gehoopt dat het bij jou wel goed zou aflopen.
heel veel sterkte en het hoeft echt geen teken te zijn hoor.
áls je echt nog heel graag een kleintje erbij wil moet je er gewoon voor gaan!!

He meid wat naar. Na die ene positieve test ga je er gewoon zo op hopen. Hoop voor jullie dat jullie snel weer een derde wonder mogen krijgen.

Terug
Bovenaan