"ontpillen" hadden jullie dat ook?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik heb 11 april me laatste pil genomen en ben nu dus gestopt met me pil en slik nu foliumzuur. maar ik heb zo'n ontzettend veel last van me buik. me buik doet zeer en is ook een soort van opgezwolle en krijg ook me broeken niet dicht en als hij dicht kan dan heb ik helemaal pijn in  me buik. ben ook een beetje kortaf en sjaggo. vind t echt niet leuk en weet dat ik dat doe maar ik probeer me er tegen te verzetten om niet kortaf te doen maar het lukt me gewoon niet. (voor me vriend is het niet altijd een pretje haha)   is dat echt dat ik aan t "ontpillen" ben?
wie heeft er nog meer last van gehad?

groetjessssssssssss

hoi wil ook reageren ik ben 6 maart ook gestopt met de pil en zit inmiddels op dag 50 en ben nog steeds niet ongesteld!!! heb ook van alle klachten maar ja dacht ook eerst ff misschien ben ik wel al zwanger maar na een paar keer negatief getest te hebben is die hoop al voorbij moet nu gewoon wachten en mijn lichaam het werk laten doen he is moeilijk had ik bij de eerste ook!!! we zien wel,het lichaam is een raar iets en ik weet uit ervaring dat als je er teveel mee bezig bent dat het ook niet echt lukt en bij de een gaat het sneller dan bij de ander! ik wens je heel veel succes met zwanger worden en ik zal je op de hoogte houden over het ontpillen!!! grrrrrrrrrrrrrrr.
groetjes miranda

Hallo,
Ik ben vanaf 8 april ook gestopt met de pil en heb ook al van alles gevoelt.
Het lijkt allemaal als of je wel zwanger kan zijn, maar het was bij mij ook gewoon ontpillen. Ook prikkelbaar, pijnlijke tepels, last in me buik met vlagen zelfs misselijk.
Ik had ook een paar testen gedaan en na 42 dagen werd ik toch gelukkig ongesteld.
Wat een rot gedoe is dat zeg, als het maar niet komt en je niet zwanger bent.
Maarja nu maar gauw die rd'tjes weg en weer lekker klussen.
Succes ermee allemaal,
liefs ready

hoi ready gelukkig kun jij nu weer verder! jij bent tenminste ongi geworden weliswaar na 42 dagen maar ja.ik zit nu op dag 50 en nog steeds niks grrrrrrrrrrrrrr.
ik wil ook ongi worden dan kunnen wij ook verder met de volgende ronde! en gaan klussen!!!!! ik zit er zelfs af en toe over te denken over accupunctuur dat heeft me van de eerste ook geholpen tenminste ik ging in april voor de behandeling en na 2maanden was ik toen zwanger! dus ik twijfel wil er eigenlijk niet teveel mee bezig zijn! maar ja als je graag iets wil he!
tot straks of morgen
groetjes miranda

Hoi,

Ik ben in maart gestopt met de pil.
Ik had ook ontzettend last van mijn buik en ook geregeld buikpijn.
Ik heb dit ook op het forum geplaatst omdat ik ook niet ong. was geworden.
Ik kreeg ook de reactie dat dit 'ontpillen' kon zijn.

Nu in de tweede ronde heb ik nergens last van en is de pijn weg.
Veel succes.

Groetjes

hoiiiiiiiii,

bedankt voor jullie reacties
ik hoop dat me buikpijn gauw over gaat, want ik kan eigenlijk niet eens op een normale manier "klussen" zeg maar. aan de binnenkant is t ook allemaal gevoelig.
ik kan me niet meer herrinneren dat ik me ook zo voelde van me eerste kindje toen ik stopte met me pil. het is wel heel vervelend ben gewoon uit me doen erdoor.
maar ja.....ik ben niet zo'n iemand die eraan toe geeft in ieder geval.

Hallo,

Net ook al een berichtje geschreven alleen die is niet toegevoegd. Dus hierbij nog een poging.

Ben nu vanaf december gestopt met de pil. Ben tot nu toe 3x rond de 28e dag ongesteld geworden. Alleen nu  zit ik al bijna op de 60e dag. Heb al ruim 3 weken last van een "ik word ongesteld" gevoel onder in m'n buik en gevoel dat m'n buik ook erg opgezet is. En dat is echt geen pretjes.  Heb afgelopen donderdag een test gedaan en die zegt: niet zwanger. Had ik ook niet verwacht want ik heb dat gevoel ook niet.
Weet niet of dit ook bij het ontpillen hoort. Maar word er wel een beetje moe van.

Heb nu al zoveel gelezen en gehoord over ontpillen en overtijd zijn  etc. De één heeft in het begin (na het stoppen met de pil)  een lange cyclus. De ander eerst een gwone cyclus en daarna pas lange cyclus. Heb ook gehoord dat veel huisartsen niet veel doen als je bij ze langs komt. En zeggen dat je gewoon moet afwachten.
Toch denk ik dat als het nog 2 a 3 weken duurt ik toch even naar de HA ga.

Nou succes iedereen met ontpillen en zwanger worden natuurlijk.
Ben benieuwd wat jullie allemaal meemaken.

Groetjes

hoi dames

de buikpijn ed. herken ik niet van het ontpillen, alleen dat ik rondom mijn eisprong me vaak niet lekker voelde, en dat mijn ongi niet superregelmatig was/is. (tussen 26 en 30 dagen). (Nu ruim een half jaar geen pil meer)
Nu ben ik 2 dagen ongi geweest en is er op de 3e nacht en dag niets meer te bekennen... ook ontpillen misscihen gaf iemand al aan in een ander topic, ik hoop het niet, ik hoop op een innestelingsbloeding, maar dat zal wel niet.
't wel balen he, dat ons lichaam niet zo voorspelbaar reageert!
Hopelijk zijn we snel van het ontpillen af!!! en kunnen we gericht gaan klussen!!
groetjes Janne

Terug
Bovenaan