"ontpillen" hadden jullie dat ook?

@ miranda... Wat voor accupunctuur is dat precies ??

Ook ik ben nu 2 maand gestopt met de pil.   De eerste menstru was na dikke 6 weken.. Nu had ik twee weken na mijn menstru ook erge buikpijn.   Dit duurde zo;n dikke 3 dagen!   Ik had weinig eetlust (kan anders alles eten wat los en vast zit haha)
en had 2 dagen diarree..     Ik ben 10 jaar aan de pil geweest...
Is dit ook ontpillen??

Groetjes

@maikesanne

heb je niet "gewoon" je eisprong gevoeld misschien?

groetjes janne

hoi maike dat was geen speciale acupunctuur ben er toen heen gegaan en uitgelegd wat er aan de hand was en aan de hand van mijn gegevens hebben ze me toen behandeld! ik ging ten eerste voor een regelmatige cyclus en natuurlijk voor zwanger te raken ik ben toen begonnen met de acupunctuur en na een paar keer merkte ik verschil en bijna drie maanden later op 7 augustus 2006 teste ik positief!!! ik ben er dus bijna zeker van dat het me wel geholpen heeft en daarom heb ik nu weer een afspraak gemaakt 20 mei   kan ik terrect hoop natuurlijk wel dat ik dan al eens een keer ongi ben geweest na het stoppen met de pil zit nog steeds en ronde 1 en zit vandaag alweer op 54 dagen lang he maar dat hoort allemaal bij het ontpillen had ik bij de eerste ook toen duurde mijn eerste ronde 88 dagen dus............... we blijven hoop houden he we hebben natuurlijk wel geklust ondanks dat ik niet weet of ik een eisprong heb deze ronde en de vraag is wanneer dus we klussen gewoon wanneer we zin hebben end an zien we wel!!!
liefs miranda

Hoi hoii

Ja het kan idd zijn dat het mijn eisprong was... Had dit nog nooit gevoeld dus je speelt het al snel op buikgriepje..
Ben ook nog erg onervaren.. Sinds 2 maand gestopt met de pil..
Weet zeker dat het deze maand niet raak is.. Voor de eisprong (als het al de eisprong was) hebben we maar 1 keer geklust   (dit omdat mijn man toen de griep had , verdorie)
dat was een week voor de eisprong.. dus ben niet bezwangerd

Na het stoppen met de pil duurde het 6 weken voor ik ongi werd, hoop dat het nu weer een 28 daagse cylcus is..
Mijn vorige ongi begon op zatrdag 5 april.. dus zou dan dit weekend weer ongi moeten worden..

hmm maybe is accupunctuur ook wel wat voor mij.. ben wel in voor dat homeopatische..     Word zoiets vergoed? (vast niet..) en hoe gaat het precies dan??

hoi hoi acupunctuur wordt wel vergoed mits je aanvullend verzekerd bent! een behandeling toen koste 60 euro en daar kreeg ik dan 35 euro van vergoed via cz dus valt mee he!
het gaat als volgt je krijgt eerst een kennismakingsgesprek en aan de hand van dit gesprek en de antwoorden ervan wordt je behandeld door middel met naaldjes die prikken ze dan op bepaalde plaatsen in je lichaam om de energie vrij te maken omdat deze verstoord is je voelt er vrij weinig van.je kunt op deze site misschien wat meer informatie inwinnen www.sian.nl .
groetjes miranda weet alleen niet of dat bij je in de buurt is!

@Miranda.. Bedankt voor de info!   Het is idd niet bij mij in de buurt.. maar kan wel eentje zoeken die dichterbij is..   Misschien kan hij/zij me ook wel dmv accupunctuur van mijn eczeem/allergie af helpen !
hoeveel behandelingen heb jij gehad???

Wij proberen het eerst op de " natuurlijke"   manier, kan het daarna altijd proberen..
Wacht nog even twee menstru af.. (hopen dat die uitblijve natuurlijk...)

Heb trouwens nog een algemene vraag.. Zwanger worden en glijmiddel gebruiken... kan dat???   Gebruiken nu wel eens van Christine le Duc.   Heb laatst die van Preseed besteld alleen moet je dat vaginaal inbrengen en dat lijkt me dus niks..(ook een kwartier va te voren...)    

hoi maikesanne,

ik gebruik glijmiddel van durex en dat kan wel gewoon.
er staat op dat t niet zaaddodend is. dus neem aan dat t dan wel goed zit.
hoop dat ik je een beetje geholpen heb, het is niet van cristine le duc maar toch

hoi maikesanne ik heb in totaal lach niet maar drie behandelingen gehad!!! meteen na de eerst behandeling werd ik een paar dagen later ongi misschien toeval en na de tweede keer merkte ik al enige regelmaat en de derde keer ook en toen gingen we een weekendje weg en kwamen terug en weer ongi wat snel dacht ik toen en had die week weer een afspraak voor acupunctuur afgebeld omdat ik ongi was dacht ik toen heeft die bloeding maar twee dagen geduurd vond ik nog gekker achteraf gezien is dit mijn innestelingsbloeding geweest! in mei heb ik weer een afspraak voor acupuctuur weer spannend!!!!!!! meid hoeveelste ronde zit je nu?
liefs miranda

Terug
Bovenaan