Ik laat Christian nooit, NOOIT huilen en als hij overdag niet in bedje wil, voor mij geen probleem! Vanaf het begin heeft hij regelmatig in de box geslapen, ik deed niet eens de moeite om hem dan in bed te leggen. Gaf meestal alleen maar krijsen en brullen...
Christian heeft nu net een periode achter de rug waarin hij bijna iedere nacht meerdere keren om zijn speentje huilde. 7 weken achter elkaar, terwijl hij daarvoor nooit problemen had om de nacht in 1 ruk door te slapen! Het CB zei: laat maar huilen, dan leert hij het af. Maar echt, dat kon ik niet... Heb het me af en toe voorgenomen, maar als het moment daar was... Ik kon het niet! Dus eruit en speentje erin. En plotseling sinds een dag of 10 nu al weer, slaapt Christian weer lekker door! Het was dus gewoon weer een fase waar hij doorheen moest en ik ben nu zoooooo blij dat ik mijn eigen gevoel heb gevolgd!! En dus meteen op zijn gehuil heb gereageerd!
Nu is het sinds een week hier opeens weer anders: nu kan hij plotseling niet meer in de box slapen en wordt bijna meteen stil als ik hem in bedje leg ...
Nou ja, zijn wens is mijn bevel, ha, ha!!
Knuffel je kindje maar lekker en volg je gevoel. Daar kan echt geen enkel advies tegenop!!!
Groetjes, Karin
Mama van Christian 22 weken