"Verzoekjes " Topic (De wattuh??)

Hier is Cissy alias de Chopaholic van het forum!

IK mocht willen eens haar portemonnee een dagje te mogen lenen.. Hij lijkt maar niet leeg te raken!!!

Hier de alias van HappyM, net terug van de kapper...

Hoi Esmé,

Zeg jij bent op dreef....hahahahaa,wat geweldig leuke topic,mijn kaken doen zeer van het lachen!!!Mare omdat ik zo kan lachen om en met iedereen,mag je voor mij ook wel een aliasje verzinnen hoor enne ik ben niet flauw aangelegt.....dusse ga je gangen!!
Echt heel leuk!!!!!

Liefs Kitty en Tess

quote: Esmeeke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-01-2008 23:28:34'));

Hier is ze dan,.. onze Nelly!! (mama van Dean)

Nelly is de enige échte Cowgirl onder ons. Ik zie ze dus thuis nog net niet met een mooie cowboyhoed op achter elkaar aanrennen.. Verstoppertje spelen in hun Texas-hutje in de tuin of een stukje rijden in een van hun grote karren!

Hey, hoe kom je aan m'n foto? Hahaha, geweldig. Voel me zeer gevleid hoor. Je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk; ik rij graag in onze "grote kar"! Kom maar 'ns een keertje met Kay in het Texas-hutje spelen!

Bedankt hoor! Mijn dag kan niet meer stuk.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan