"Zwangerschaps-dementie'

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

wie van jullie heeft de laatste tijd last van vergeetachtigheid ?
Bij mij begint het de laatste 2 weken op te spelen, en het neemt steeds
vreemdere vormen aan, hahahaha.
Zo was ik vergeten waar ik mijn auto had geparkeerd, omdat hij niet op de oprit stond..
Na zoeken, en bellen met vriendlief ( die natuurlijk niet gelijk bereikbaar was ), buurman in geschakeld, kwam ik er ( weer ) achter dat hij bij de garage stond voor de Apk..
Ook vergeet ik afspraken, laat dingen aan staan, en ben sneller afgeleid.
Gisteren hoorde ik op de zwangerschapsgym,dat in de laatste weken je concentratie
met 20% afneemt..nou lekker dan :-((
Er was ook een vrouw daar die het toppunt sloeg van alles..
Ze was gaan tanken met de auto, wat ze zelf nooit deed ,
heeft de auto vol gegooid, en is naar binnen gegaan om te betalen.
ze legde 10 !! euro op de balie, en wilde al weer weggaan, toen die man zei dat ze iets van 50 euro moest betalen...
Wat denk je.... Ze deed het niet... hahahahha
Ze begreep niet waarom ze 50 moest betalen, en hield stug vol met haar briefje van 10.
ze heeft er geloof ik wel een dik uur gezeten.
Ze was zo in de ban dat ze 10 euro had getankt.
uiteindelijk heeft haar man haar opgehaald, ( speciaal gekomen van zijn werk )
en die heeft het resterende bedrag betaald.
Ik heb gisteren in een deuk gelegen... het zal je overkomen..hahahaha

dus meiden...

Pas op !!

Hahaha, hier nog zo iemand. Gisteren kon ik nergens mn sleutelbos vinden (zat nog op de voordeur oeps). Net wilde ik de was uit de wasmachine halen (was vergeten hem aan te zetten). En vorige week sloeg echt alles......ik was op weg naar mn werk..........en ineens zat ik op de snelweg terug naar huis! Vraag me niet waarom maar mn gedachten waren blijkbaar niet bij het werk! haha

Gr. Sam

Ik heb er ook last van hoor... Ik was met mn man boodschappen aan het doen... alle boodschappen op de band gezet en  een krat bier stond op dat kinderzitje. Je moet er altijd één flesje uithalen voor de streepjescode, dus die had ik al voorop de band gezet en daarna de andere boodschappen.

Toen ik me omdraaide keek ik in het krat en zei "Ow, haal snel een flesje, want er mist er één in dit krat" M'n man keek me heel serieus aan en dacht dat ik een grapje maakte. Ik zei "ga halen dan, want we zijn zo aan de beurt" Hij zei" dat meende je toch niet echt, die heb je zelf net op de band gezet" Ow dacht ik....blunder.... hij moest zoooo lachen en elke keer als hij nu een flesje pakt plaagt hij me er nog mee...

Op dat moment dacht ik: dit is niks voor mij.... ik onthou normaal namelijk álles.... Nu ben ik er een beetje aan gewend en rij daarom regelmatig nóg een keer naar de winkel omdat ik iets ben VERGETEN!!!        

Ik heb er geen last van, maar ik vind het wel heel grappig om te lezen.

Breek me de bek niet open hahahaha. Tis bij mij vooral met het boodschappen doen.
Van de week zou ik lasagna maken (was erg lekker) en had zelfs een briefje gemaakt.
In de winkel 3 X het briefje doorgelezen of ik toch niet iets vergeten was. Nee, hoor, ik heb alles. Kom ik thuis, wat denk je? Geen gehakt (stond toch heel duidelijk op m'n briefje) grrrrrrrrrrrrrr, kon ik weer terug.

Het is soms zelfs zo erg, dat ik als ik naar de keuken loop om bijv. koffie te halen, dat ik in de keuken kom en denk:"Wat doe ik hier?" Loop terug naar de huiskamer :"O, ja koffie" Weer terug naar de keuken, tis echt heel erg bij mij hahahaha.

Miriam (35+3)

Ja hoor hier nog 1.

Denk ik dat ik alles heb gekocht en ja hoor ben ik thuis.Heb ik dat niet meegenomen?

Ik word er stapelgek van.Ik weet nog dat van toen mijn zoontje is geboren ik in de kraamweek alles vergat.Was de KH naar huis goh wel een kruik of niet?Hoe vaak kolven?

Wat wel scheelt is dat het overgaat!(tenminste de vorige keer wel)

Ik herken mezelf er niet zo erg in... Behalve dan dat gedeelte van naar de keuken lopen en dan geen idee meer hebben waarvoor. Zo blijf ik tenminste nog wel lekker in beweging, want ik moet twee keer zoveel lopen.

Maar boodschappen enzo gaat allemaal wel goed. Maak zoiezo altijd al een briefje...

Maar ik vind de verhalen van anderen wel om te smullen, hahahahaaaa.

hahaha! Wat een leuke verhalen!!! Ik moet er erg om lachen hier in m'n uppie achter de pc!  

Terug
Bovenaan