Rêve

A

Anoniem

Guest
E.

Wat een heerlijk meisje is die Rêve, zo lekker makkelijk. Daar kan je echt van genieten. Ik vond het gezellig gisteren.

Zorg goed voor jezelf en je schatten (inclusief H.)

M.

Het lijkt wel een geheim bericht..

Groet,

X.

pssst X,

hier I te N

the eagle has landed, and the chickens all in the coop.

dadada dadad dadada (humming the theme of mission impossible)

Over and out I mv M

oh  leuk...berichtjes in het boekenweek thema ...."geheimen".....
daar ben ik dol op

Mom P.

Haha dat kan ik ook!

Hier A van SK in A
Ik kan melden dat de HR gedaan zijn
Volgens mij moet alles OK zijn voor DB
Als je toch wilt weten wat SVK heeft gezegd, moet je KS maar even ringen...

Of moest het relevant zijn...

dames!! stelletje aagjes.

He M, ik vond het ook erg gezellig. De meiden zijn zo lekker knus en die jongste twee zijn ook om op te vreten. Vond de foto echt helemaal geweldig en wil zelf binnenkort ook echt naar de fotograaf...kwestie van gewoon een afspraak maken he?!

wat zijn de dames hier op het forum nieuwsgierig he?! zullen we ze wijzer maken of vind je dit ook veel te grappig?!

liefs

E.

Hahahaa wat een stelletje nieuwsgierige apen.

Tja wijzer maken, de goede lezer heeft al iets kunnen begrijpen uit vorige berichtjes van ons, maar even een klein beetje wijzer maken.

E is de tante van F en A. En R is het nichtje van F en A, M is de moeder van F, A, J, en M, en M en E zijn helemaal niets van elkaar, of toch weer wel. Vind het zelf altijd zo naar klinken dat kleine woordje met dat kruis erin.

Eh, maar het was gewoon gezellig,   en B   die eigenlijk een O is, maar T heet zal binnenkort wel heel erg verrast worden door iets wat ik gisteren bij H heb besteld. En oja, E ik heb ook één voor jou besteld enne ik heb ze ook naar je gemaild. Zo da's puzzelen.

Wie gaat daar nog over heen.

En tja wie is dan die H?
M.

Terug
Bovenaan