Rêve

tja die h is wel een bepalend persoon hier in huis. Net als B die eigenlijk p is van J en M en een beetje van F en A, maar dan weer niet echt euh.... ik begrijp het bijna zelf niet meer. Vind het ook wel ns lastig uitleggen hoor. Tja de ene keer gebruik ik dan toch maar dat kleine woordje, maar soms zeg ik ook wel de m van mijn n'jes. Ach als wij het zelf maar weten. toch?

heb de foto's hier ontvangen, wat een stel he! leuk hoor, vind het ook erg leuk om de bestelling te krijgen. Wel lastig om het stil te houden, maar ik heb in het geheel nog niets   verklapt aan B alias T.

Zijn jullie nog wezen p-rijden? lijkt me heeeeeerlijk, al zolang geleden, maar goed, nu even niet met mijn groeiende b. hahaha het wordt gewoon l om zo te s

he, een heeel fijn weekend, nog lekker even uitrusten volgende week en helemaal opladen.

liefs

E.

Nou Die A heeft het bijna verklapt aan B, maar toch niet helemaal. De dames zijn gisteren door F opgehaald, die dus eigenlijk P is. En omdat we vandaag dus met volle bak waren is dat p-rijden niet meer gelukt. Vond ik niet handig met J en M.

We zijn nog wel even E in geweest, was toch bij mijn m en p om F en A weer mee naar A te nemen. Dus even met een vriendin en haar 3 dochters thee geleut. Daarna een l zaak in gegaan, want ik wilde een zwart beeeeeehaaaaaaa en in mijn maat is dat allemaal wat lastig. Nu heb ik een hele mooie zwarte gevonden, dus ook weer helemaal gelukt.

Verder waren de plannen dus een beetje in duigen gevallen, ook omdat het weer niet meewerkte, maar A is helemala gelukkig, ik heb gisteren haar K eens flink aangepakt, want je hebt het gezien wat een bende was dat. 3 vuilniszakken vol, veel naar het oudpapier en nu 6 mooie roze bakken onder het bed. Alles keurig verdeeld. Ze is helemaal heppy. Maandag of dinsdag de K van F maar aanpakken.

Handig he zo'n vakantie. Doe ik ook nog wat nuttigs.

M.

Terug
Bovenaan