A ANONYMOUS_USERNAME sep 5, 2008 #361 gewoon een heel slim kind want TILAPIA is een vissoort dus Pilapia is vis
A ANONYMOUS_USERNAME sep 5, 2008 #362 Haha, ze lust wel graag vis, maar Tilapia is het niet! (wel leuk bedacht!) Ik zal een hint geven, Tessa zegt het namelijks best vaak en het is buiten......... suc-6! Lisenka mv Tessa en Meike
Haha, ze lust wel graag vis, maar Tilapia is het niet! (wel leuk bedacht!) Ik zal een hint geven, Tessa zegt het namelijks best vaak en het is buiten......... suc-6! Lisenka mv Tessa en Meike
A ANONYMOUS_USERNAME sep 5, 2008 #363 GOS..ik kan echt niets bedenken! Is het echt nederlands??? Iets met de wip? Tja..dat lijkt er ook niet op. Tillen op de wip???
GOS..ik kan echt niets bedenken! Is het echt nederlands??? Iets met de wip? Tja..dat lijkt er ook niet op. Tillen op de wip???
A ANONYMOUS_USERNAME sep 6, 2008 #364 Ooohh! Dan bedoelt ze vast fileparkeren, hahaha. Ahum.... Ik geef het op. Ik weet het echt niet!!
A ANONYMOUS_USERNAME sep 7, 2008 #366 hihi ik had niet eens gezien dat ik pindakaas goed had geraden... vergeet vaak deze topic te kijken DOM hihi nou nog maar een gokje tilapia.... iets van "zelf lopen" of optillen?
hihi ik had niet eens gezien dat ik pindakaas goed had geraden... vergeet vaak deze topic te kijken DOM hihi nou nog maar een gokje tilapia.... iets van "zelf lopen" of optillen?
A ANONYMOUS_USERNAME sep 10, 2008 #367 Allé, allé dames! Kom eens op met die antwoorden! Zaterdag verklap ik het anders hoor! Lisenka mv Tessa & Meike
Allé, allé dames! Kom eens op met die antwoorden! Zaterdag verklap ik het anders hoor! Lisenka mv Tessa & Meike