A ANONYMOUS_USERNAME sep 20, 2008 #395 Nee, die zijn het ook niet. Zal maar even een hint geven, want hij is echt te moeilik denk ik. Het is een figuurtje van Nick jr, z'n nichtje is ook op tv en die noemt Marin : Hèbaaaaa
Nee, die zijn het ook niet. Zal maar even een hint geven, want hij is echt te moeilik denk ik. Het is een figuurtje van Nick jr, z'n nichtje is ook op tv en die noemt Marin : Hèbaaaaa
A ANONYMOUS_USERNAME sep 20, 2008 #396 grappig dat deze topic nog zo favoriet is. hij blijft ook leuk!! maar ik denk dat het DIEGO is van nick jr? groetjes sandra
grappig dat deze topic nog zo favoriet is. hij blijft ook leuk!! maar ik denk dat het DIEGO is van nick jr? groetjes sandra
A ANONYMOUS_USERNAME sep 20, 2008 #397 Jaaaa!! Geraden!! Diego is idd: Hèboe En Dora is : Hèbaaaa Geen flauw idee hoe ze erbij komt, het lijkt er niet eens op. En hoevaak ik ook de goede naam zeg, ze blijft ze zo noemen. Hoezo eigenwijs??
Jaaaa!! Geraden!! Diego is idd: Hèboe En Dora is : Hèbaaaa Geen flauw idee hoe ze erbij komt, het lijkt er niet eens op. En hoevaak ik ook de goede naam zeg, ze blijft ze zo noemen. Hoezo eigenwijs??
A ANONYMOUS_USERNAME sep 21, 2008 #398 hahaha grappig he? die woorden, je moet het maar zien te raden.. af en toe zegt annique ook dingen dat ik denk "??" hihi Bijvoorbeeld bij dit: passe cee ( ze staat dan bij de kamerdeur...) succes met raden!!
hahaha grappig he? die woorden, je moet het maar zien te raden.. af en toe zegt annique ook dingen dat ik denk "??" hihi Bijvoorbeeld bij dit: passe cee ( ze staat dan bij de kamerdeur...) succes met raden!!
A ANONYMOUS_USERNAME sep 21, 2008 #399 Als Julian dat zou zeggen (en zoiets zegt hij wel) dan bedoelt hij: plassen op de WC. Goed???