Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
jaha, wij zien nu ook het gevaar van bepaalde termen. op t moment gaat pascal zijn taalontwikkeling erg vlot. inderdaad alles willen herhalen.
We proberen ons er erg bewust van te zijn wat we zeggen.
Haha, heb ook al woorden aan moeten passen. Als je in jezelf trut staat te zeggen omdat je je brandt, en je hoort het uit de box terug, wordt het echt tijd voor andere scheldwoorden. Het is al een tijdje geleden dat ie heel de dag trut riep, gelukkig heeft ie nu doos overgenomen. En 1 van de katten heet hier Roos, dus de meeste horen het verschil niet haha.
hahahaha geweldig!
hier nog niks tegen gekomen, wat op slecht worden lijkt...(komt nog denk ik; want ik betrap mezelf er nog steeds dat ik dingen zeg die ik beter niet kan zeggen)
van het weekend wel gelachen, mijn zwager zei een slecht woord waarop Noa gelijk reageerde noooohooo Ivan! Dus denk dat dit op het kdv gebeurd is hahaha