Raak na 1 ronde?!?

Hallo heerlijk (?!?) zwangere dames!!!

Ik heb 1 vraagje...
Hoeveel van jullie waren na 1 ronde (na he stoppen van de pil) gelijk zwanger??
Of in iedergeval kort na het stoppen met de pil.

Ik lees heel veel verhalen dat het heel moeilijk is en lang duurt. Volgens mij is dat(in veel gevallen)niet zo.

Dus wie kan me een hart onder de riem steken?

BEDANKT!

En geniet van jullie zwangerschap!!

Liefs Bieb.
 
Hoi Bieb,

Het verschilt heel erg hoor per persoon met hoe snel iemand zwanger word. Bij de ene duurt het lang bij de ander niet. Wij hadden het 'geluk' dat het niet zo lang duurde. Ik zou eigenlijk voor de derde keer (na het stoppen met de pil) ongesteld worden, maar dat werd ik dus niet. Ik ben nu 9 weken zwanger. Bij andere hoor ik dat het bijna een half jaar duurde. Het verschilt dus per persoon.

Ik wens je veel succes, en misschien een tip. Probeer je er niet op te focusen tijdens het vrijen. Blijf er van genieten. Als je teveel bezig bent tijdens het vrijen met zwanger worden kan het ook nog wel eens tegen werken.

Gr
 
Hoi Bieb,
Bij mij was het heel snel raak. Ik ben nog maar 1x ongesteld geworden en daarna was ik zwanger.
Ik ben in mei bevallen van een prachtige dochter. We gaan meteen door voor een volgende. Hopelijk duurt dat ook niet lang. Ik geeft volledig borstvoeding dus het zal wel wat langer duren deze keer.
Maar het kan dus echt snel gaan.
 
Ik ben nog 3 keer ongesteld geweest, maar het was heel duidelijk (achteraf dan) dat ik voor de eerste en 2e keer ongesteld worden geen eisprong heb gehad. Dus eigenlijk 1 normale cyclus met ongi en de volgende cyclus was het raak. Goed nieuws, toch? Wij waren er trouwens best veel mee bezig. Mijn vriend heeft in die laatste cyclus voedingssupplement (gewoon van 't Kruidvat) met zink genomen, dat schijnt goed te zijn voor de beweeglijkheid van het zaad...

Succes en ik hoop dat je net zoveel geluk hebt als wij!

Kiki
 
Hoi Bieb,

Bij mij duurde het helaas wel langer, maar ik wil toch even reageren op je berichtje.
Volgens mij is namelijk één van de redenen dat je hier relatief veel leest van vrouwen bij wie het langer duurde, dat zij er ook meer mee bezig zijn en op zoek gaan naar lotgenoten, en dan op zo'n forum terecht komen.
Als ik naar mezelf kijk, heb ik de eerste maanden van de zwangerschapspogingen helemaal niet op internet gezocht, omdat ik er gewoon op een heel andere manier mee bezig was. Pas toen het niet lukte ben ik op zoek gegaan naar lotgenoten, en informatie over zwangerschap en zo, en dan kom je dit soort forums vanzelf tegen.

Veel succes met zwanger worden,

N.
 
Hartstikke bedankt voor jullie snelle reacties. SUPER!

Hoop dat jullie een heerlijke zwangerschap hebben zonder al te veel kwaaltjes en ik hoop jullie snel te kunnen volgen.

Groetjes Bieb.
 
ik was zwanger na de pil een maand gestopt te zijn dus dit was zoiezo erg onverwachts je denkt het duurt nog wel even niet dus maar ben er wel blij mee hoor... weet overigens niet hoe lang ik ben inv ook nog antibiotica te hebbemn geslikt..
liefs mij
 
Terug
Bovenaan