Raak na 1 ronde?!?

ik ben ook 1x ongesteld geweest na het stoppen met de pil. Ik was er ook best wel veel mee bezig. Wij hebben rond mijn eisprong om de dag seks gehad en het heeft geholpen! Ben inmiddels al ruim 6 maanden zwanger!
Heel veel succes!
 
Tot twee keer toe, was het in 1 keer (vrijen) raak.
Dat kan dus ook.
Ik heb makkelijk praten, maar houd je er vooral niet teveel mee bezig. Beide keren was het nog niet echt de bedoeling om al zwanger te worden.
 
Ben na stoppen pil niet meer ongesteld geweest (nu 14 weken zwanger). Het valt me op dat veel stelletjes/vrouwen toch wel heel snel zwanger zijn (gelukkig). Eerder hoorde ik meer over vrouwen waar het langer bij duurde geloof ik.
 
Ik ben ook een van die "geluksvogels" bij de eerste (nu 3,5 jaar) was het na 3 drie ongesteld te worden en nu ben ik 17 weken zwanger van de tweede en dat was na 1 keer ongesteld worden "raak"!!! De eerste keer was ik er een beetje mee bezig, weet je ik dacht wel als ik ongesteld moest worden, zou het misschien niet komen?? Maar bij de tweede dacht ik dat het zeker weer 3 keer ongesteld worden zou zijn, en was ik er totaal niet mee bezig, mijn schoonzus heeft mij erop gewezen we waren een weekje gezamelijk op vakantie en zij merkte een paar dingen aan mij die ik ook wel merkte maar ach ik dacht echt niet meteen aan een zwangerschap, het zou te snel zijn, niet dus ha ha ha.

Ik wens je veel sterkte!!!!! En gewoon iedere keer genieten he

groetjes
 
Nog meer reacties!
DAMES BEDANKT.

Het hoeft voor mij natuurlijk niets te zeggen dat het ook snel kan maar ik ben blij om ook positieve verhalen te lezen.

Ben benieuwd...
Wie weet tot snel op dit forum!

Groetjes Bieb.
 
Terug
Bovenaan