RAAK!

Wat leuk dat je ook al een dochter hebt,
hoe voel jij jede afgelopen week, ik ben vreselijk moe, ik kan me niet herinneren dat ik bij dezwangerschap van Emily zo moe was.oh ja nog even een andere vraag,hoe ga jij het met de opvang doen als je een 2de kind hebt? en hoe regel je het nu? groetjes hanneke
 
Hoi Hanneke,

Ik ben zo moe. Ik heb het gevoel dat ik de hele dag zou kunnen slapen. Echter als ik in bed lig, duurt het heel lang voordat ik in slaap val. Heb ook af en toe last van misselijkheid. Dat had ik bij de zwangerschap van Femke niet. Over de opvang heb ik nog niet echt nagedacht aangezien ik minder wil gaan werken na de bevalling. Nu gaat Femke 1 dag in de week naar het kinderdagverblijf en de andere dagen (2 a 2,5) gaat ze naar mijn moeder toe. Hoe wil jij het gaan regelen dan? Groetjes Nancy
 
Hoi nancy,
ik ben ook nog steeds vreselijk moe, had me vorige week ziek gemeld, omdat ik dacht dat ik een buikgriep had,misselijk enzo. maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was, zou het dan nu een jongen worden? ik wil ook minder gaan werken:2 dagen, werk er nu drie. ze gaat 1 dag naar een vriendin toe, en de andere naar een k.d.v. groetjes hanneke
 
Hoi nancy,
nog even over de oppas; de derde dag doe ik oppasruil met een vriendin, maar dat houdt in maart op.zoiets is echt ideaal. zowel voor de kinderen, als voor de ouders, gezellig, en het kost niks.ik zou zoiets zo weer doen als het natuurlijk klikt met de ouders en de kids onderling.maarja, dan moet je wel iemand in de buurt vinden van je woonplaats die dat ook ziet zitten,welke provincie woon jij?ik in zuid-holland groetjeshanneke
 
Hoi Hanneke,

Ik wil straks ook 2 dagen gaan werken. Ik denk dat de kinderen dan een dag naar mijn moeder gaan en de andere dag naar het kinderdagverblijf, maar zeker weet ik het nog niet. Gelukkig heb ik nog effe de tijd. Zo'n oppasruil klinkt toch ook wel erg leuk. Heb jij trouwens nu ook als last van vergetelheid? Het lijkt wel of ik bijna niets meer onthoud. Bij de eerste had ik dat lang niet zo erg volgens mij. Ik woon in Noord-Brabant. Ik vind het trouwens heel leuk om zo te kletsen. Ik hoop echt dat dat februariforum er zo komt. Groetjes Nancy
 
Hoi Nancy, nee, vergeetachtig ben ik nog niet, maar nog steeds vreselijk moe en misselijk.ben er echt ziek van. ben nog steeds niet gaan werken. het lijkt mij ook dat het echt tijd wordt voor een februariforum,ga je trouwens nog een 3-d echo doen? wij wel,hebben we ook met emily gedaan,en is echt heel mooi. wel prijzig . rond de e90,- maar wel heel gaaf groetjes hanneke.
 
Hoi Hanneke,

Wij hebben bij de eerste geen 3-D echo gedaan. Zit er nu wel over te denken om het te doen, alleen mijn man heb ik nog niet overgehaald. Ach, we kijken wel. Zullen we trouwens verder kletsen op het februariforum? Dat is wel zo makkelijk! Groetjes Nancy
 
Terug
Bovenaan