Raak!

Ik heb mij een of twee maanden terug ingeschreven op dit forum maar heb niet erg veel van me laten horen... Ik lees wel mee! Op de kop af ben ik nu twee jaar geleden gestopt met de pil en er gebeurde maar niets...!
Zoals de meesten van jullie helaas weten is dat soms behooorlijk frustrerend.

Omdat ik twee dagen overtijd was heb ik vanmorgen een test gedaan en het is raak! Ik ben inmiddels al meer dan 5 weken zwanger (volgens de test) We kunnen ons geluk niet op! :)

Ik wil iedereen een hart onder de riem steken en hoop anderen op te beuren. Het kán dus toch ineens na een lange tijd gebeuren! Ik duim voor jullie allemaal!!

Heel veel liefs!

Hey,
van harte gefeliciteerd! Was er bij jullie geen reden gevonden waarom het niet zou lukken?
Geniet van je zwangerschap zou ik zeggen!

grtjs Sparkle

Dankje!
Eerlijk gezegd ben ik (nog) niet naar de huisarts geweest, ik durfde het niet... bang voor wat ik zou horen... Ik had met mezelf afgesproken dat ik in het nieuwe jaar zou gaan, als het nog niet gelukt zou zijn. Dus ik weet niet of het ergens aan heeft gelegen.

Liefs!

Ha Lunas,

Volgens mij had je twee maanden geleden ook gepost en had ik op jou gereageerd. Van harte gefeliciteerd met je wonder! Ik duim voor je dat alles goed gaat, ik zit zelf ook in de spannende tijd voor de eerste echo, na anderhalf jaar wachten. Ik vond het ook ongelooflijk dat het ineens wel spontaan 'kon'. De natuur is een raadsel.

Geniet ervan en laat even weten wanneer je je eerste echo hebt gehad!

gr.
Wenser

Hey Wenser!

Dat klopt idd! Het is voor mij ook nog zo onwerkelijk, maar dat gevoel ken je dus wel.! Het enige wat je nu hebt is een positieve test (of twee;-)) en maar aftellen naar de eerste echo.

Ik heb vandaag een afsrpaak gemaakt voor 16 december! Ik kan niet wachten!! :) En wanneer heb jij je eerste echo?

Liefs Lunas

Ik heb m afgelopen weken gehad. Het is heel bijzonder. Het hartje klopte en de groei was op schema, dus een deel van mijn angst is weggenomen. Maar ik zal blij zijn als ik de eerste 12 weken achter de rug heb.

gr en geniet ervan
Wenser

hoi lunas gefeliciteerd met je zwangerschap!!heel bijzonder he...ik heb in een half jaar tijd maar 3 keer een eisprong gehad..3de keer was dus raak maar was er vanuit gegaan dat het langer zou duren ds weet hoe je je voelt!

ik ben nu bijna 12 weken zwanger van een tweeling..heel bijzonder en we zijn zooo blij!!
wenser fijn dat je een goeie echo had..hoever ben je nu?ik dacht dat ik rond de 10wk was maar is dus bijna 12 weken!! scheelt weer zou ook blij zijn als ik voorbij die 12wekeen ben,maar eigenlijk geniet ik nu al!!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan