Raak!

Wow zonnetje een tweeling! Wat bijzonder zeg. Ik ben nu wel rond de 10 weken en heb wel al mijn echogehad. Dus ik weet dat het hartje klopt, dat het er 1 is, en dat het op schema ligt qua groei. Ben jij heel erg misselijk? Wanneer kwam je er achter dat het een tweeling is? En jij was zonder behandelingen zwanger geworden of niet?

Veel geluk en sterkte.

Wenser

hoi wenser,

ik had al met 5 weken een echo omdat ik wat bruine afscheiding had en me erge zorgen maakte,toen dacht ze 2 beginnende hartslagen te zien maar zei ga er maar niet vanuit dat het een tweeling is is,toen echo met 7 weken en daar zagen we 2 hartjes kloppen! toenn met 9 weken weer een echo en toen bleek ik dus verder te zijn,bijna 11 weken,(nu dus bijna 12)kindjes gaan helemaal gelijk op in groei dus erg blij zijn we! ik ben zonder behandeling zwanger geworden ja,en dan nog wel van 2 haha,volgende echo krijg ik 7 dec,de nekplooimeting..spannend maar ga ervan it dat het goed is.ik heb helemaal geen last van misselijkheid,hooguit een jkeer kokhalzen en last van me borsten en moe...maar word n al minder,voel me dus erg goed!wel veel last van puistjes trouwens..en hoe voel jij je?

liefs zonnetje

Ja gelukkig ook wel goed. Vandaag en gisteren ene beetje minder. Ik zit nu in de 10e week en dat schijnt de ergste te zijn omdat je HSG dan op zijn top zit. Dus maar even rustig aan en hopen dat het de volgende weken weer afneemt. Maar neit overgeven gelukkig.

Wat een leuk nieuws zeg, geniet ervan.

Wenser

hoi wenser,

gelukkig voel je je ook goed,dat schijnt de ergste week te zijn ja..ik heb er eigenlijk geen last van gehad,voel me nu af en toe nog moe en ftloos,maar ja logisch met 2 kleintjes in me buik! kan je al een beetje genieten en ontspannen?of kijk je erg uit naar de 12 weken ?ik was in het begin erg onzeker en nu nog hoor af en toe maar drf nu wel echt te genieten en iedereen weet het ook al! nog een paar dagen dan 12 weken dus mag ook wel.

liefs zonnetje

@Zonnetje,
Wat een geweldig nieuws! En twee nog wel, wat leuk gefeliciteerd!!

@Wenser, wat heerlijk dat alles goed is en dat je je kindje hebt gezien op de echo!!

Ik wacht nog steeds op de eerste echo... Over een week is het zover!! Het enige wat ik 'als bewijs' heb zijn twee tests en een hcg-test van moeders voor moeders. Ik ben op momenten best onzeker, dat zal er wel bij horen.
Zonnetje, je schreef dat je wat bruine afscheiding had, hoort dat er soms bij? (wat ik bedoel; dat hoeft niet ernstig te zijn toch?) Ik heb het nl. ook sinds maandag... Het is niet veel maar het maakt me wel wat onzeker..

Ik zou nu ongeveer 9 weken in verwachting zijn, heb niet veel klachten behalve dat ik overal en op ieder moment wel zou kunnen slapen en ik krijg pukkeltjes in mijn gezicht... Maar jah, als dat het enige is.. :)

Liefs Lunas

Vandaag de echo gehad!
Wat bijzonder zeg!! Alles is goed en het kleintje was druk met armpjes en beentjes aan het zwaaien! :) Mooi om te zien! Het is er één en ik ben nu 10 wk en 2 dagen zwanger.

Hoe gaat het met jullie?

Terug
Bovenaan