raar maar waar

A

Anoniem

Guest
hoi bijna mama`s

hoe gaat het jullie laatste loodjes.?
even een rare vraag maar heeft iemand van jullie ook in een keer meer energie en minder klachten ik kan echt de wereld aan hier voor altijd moe en lusteloos nergens zin in en alles deed me pijn. en nu
ik doe echt alles zelf zelfs de boodschappen met 2 kinderen tuurlijk ben ik wel sneller moe dan normaal maar voor iemand die bijna 37 weken zwanger (joepie morgen)  is ren ik er nog vrolijk op los herkanbaar?????
nou ja ik geniet er maar lekker van ik kan nu alles nog even doen wat ik graag wilde doen me lijstjes even afwerken

greetzzzzzzzzz angela

ja dat herken ik wel. Ben nu 37+3 en voel me ietsje beter ondanks dat ik door voorweeen 's nachts niet slaap. Net ramen gewassen en onkruid geplukt (het is hier zoo lekker weer!) dat hat ik vorige week niet voor mogelijk gehouden.
Hoop dat het nog even zo blijft.

Als wordt ik wel sjache van die voorweeen en van al dat gevraag: je bent er zeker wel zat van. De volgende keer dat iemand dat vraagt zeg ik: HEt enige waar ik zat van ben is dat iedereen steeds vraagt of ik er al zat van ben!!!! (al is dat natuurlijk niet helemaal waar!)

Hallo,

Zat er vannochtend nog aan te denken toen ik al stofzuigend door het huis sjeesde. Afgelopen drie weken voelde ik me heel beroerd. Hoge bloeddruk, moe enz. En nu ineens sinds  gisteren voel ik me  super fit. Mijn bloeddruk is opeens ook weer wat lager. Heel vreemd allemaal, je kan er geen pijl op trekken. Het enige vermoeiende blijft traplopen. Weet niet wat dat is, maar ben bekaf als ik boven ben.
Ik moet zo wel verplicht van mezelf een dutje gaan doen. Anders ga ik weer zo overdrijven.

Geniet maar lekker van het fitte gevoel!

groetjes Empe

Jaaa, ook ik herken het..

Ik heb al die tijd gedacht dat ik met 38 weken zou gaan bevallen... (zelfde als mijn zoontje) Nu heb ik afgelopen zaterdag de 38 weken bereikt en ben niet bevallen... Vorige week echt zo'n zware week gehad, veel kwalen, doodmoe.. Maar sinds zaterdag is het goed.. Net alsof ik tegen zaterdag op heb zitten hikken...

Heb nog wel steeds veel voorweeen en ga ook iedere dag even rusten en daar knap ik echt wel van op!!

IK VOEL ME ALSOF IK HEEL DE WERELD AANKAN!!!!
KOM MAAR OP MET DIE LAATSTE (UITERLIJK) 3.5 WEEK!!!!!

Liefs, Mar

Hoi,

Ik voel me ook nog steeds PRIMA.
Doe nog vrij veel zelf maar moet ook wel even rusten tussendoor. Ik heb nog steeds niet het idee dat ik  binnen 2,5 uiterlijk 4,5 wk ga bevallen. Ik voel me nog zo goed.

Het enige waar ik nu echt last van heb zijn mijn worstenpootjes. Ik heb zoveel vocht in mijn voeten dat het gewoon zeer doet en ik kan alleen nog maar op slippers lopen.
Ik heb nog geen voorweeën en het slapen gaat de laatste 2 wkn ook weer goed.

Dus.....ik kan ook nog steeds de hele wereld aan.

Kruimel

Hi!

Ooooow wat ben ik jaloers op jullie. Ik ben nu in de 36e week en ik voel mij echt brak. Ik slaap slecht, omdat ik mijn draai niet kan vinden en ik moet honderd keer naar de wc. Van een stukje fietsen/lopen, opstaan krijg ik al een harde buik. Gisteren was het heerlijk weer dus een beetje in de tuin gerommeld, maar ook daar krijg ik harde buiken van. Dus ik doe (en moet) alles op zijn standje traag en doe heel rustig aan.
Ik hou geen vocht vast gelukkig, maar begin het wel allemaal erg zwaar te vinden. Ik merk dat ik mij toch wel erg fixeer op de uitgerekende datum (en liefst nog een beetje ervoor), maar ik weet ook dat ik ook weer over de datum kan lopen (waar ik niet op hoop).

Het is niet alleen maar kommer en kwel hoor hier. Ik krijg veel complimenten over mijn buik en geniet ook echt van het bewegen van onze dochter.

Groetjes,
Sept16

Hoi hoi,

Ook ik voel me prima. Ik heb echt nergens last van. Heb in heel mijn zwangerschap pas 2 harde buiken gehad en voor de rest voel ik me hetzelfde als voordat ik zwanger was.
Het is dat er nu een buik in de weg zit anders had ik niet eens door gehad dat ik zwanger ben haha.
Het liefst doe ik gewoon lekker heel de dag een beetje dingen maar ik moet van de vk rustig aan doen. Dus lig ik nu iedere middag 2 uurtjes op de bank. Daarna vlieg en ren ik gewoon weer door. Echt heerlijk

Ik moet dan ook nog wel 4 weken maar als het zo blijft tot het eind hoor je mij niet klagen.

groetjes  

Bij mij wisselt het een beetje, heb nog wel zin om dingen te doen, maar soms overvalt me een enorme moeheid. Ben vandaag bijvoorbeeld nog lekker met een vriendin haar zoontje en mijn dochtertje naar de dierentuin geweest. Gisteren met het mooie weer nog naar mijn ouders gefietst (ongeveer 7 km). En 's middags nog ruim een uur gewandeld. Daarna nog wel even lekker in het zonnetje gezeten en niet heel veel meer gedaan.

Ook hier zijn de nachten niet echt geweldig meer, ging tot 2 weken nog prima, nu veel last van maagzuur, dus verplicht op de linkerzij, maar dat gaat op een gegeven moment pijn doen, maar de beeb gaat dan echt protesteren als ik op rechts wil gaan liggen. Lag ik vannacht eindelijk lekker te slapen, kreeg mijn dochter een hoestaanval, was ik weer wakker. Maar ja ik heb overdag niet heel veel klachten, dus ik probeer niet teveel te klagen.

Gr Christa (38,1)

Terug
Bovenaan