raar maar waar

Bij mij nemen de klachten helaas alleen maar toen en ik voel me dus echt compleet gesloopt. Bij de vorige twee had ik wel een paar dagen voor mijn bevalling dat ik me een paar dagen goed voelde en daarna weer brak. Nu voel ik me alleen maar brak.

Syl

Bij mij wisselt het heel erg. Op zich heb ik wel genoeg energie, maar het lukt gewoon niet om van alles te gaan doen. Ik krijg dan heel snel last van harde buiken. Daarom doe ik het lekker rustig aan.
Ook slaap ik 's nachts best goed, hoef er hoogtens 1x uit om te plassen. Dus eigenlijk heb ik niks te klagen! Maar ik ben evengoed blij dat het einde van de zwangerschap in zicht is. Die buik zit me behoorlijk in de weg.

Groetjes Rinske 39,1 wk

Jaaaa hier nog een!

Ik had me helemaal niet gerealiseerd dat er inderdaad een verandering is in mijn 'vermoeidheidspatroon', tot ik dit berichtje zag. De afgelopen maanden heb ik elke middag geslapen anders was de avond niet te doen, maar ik heb al een week geen middagdutje meer gedaan. En 's avonds loop ik ook nog gewoon rond te wandelen. Ben wel iets sneller moe dan ik normaal zou zijn en m'n buik is snel hard, maar verder mag ik niet klagen. Ben lekker aan het rommelen in huis, want echt veel mensen om me heen daar heb ik nu niet zo heel veel zin in. Lekker opgesloten in m'n eigen nest :).

Meiden geniet van deze energiekick, dat hebben we wel verdient na al die maanden zwoegen toch?!

Jettepetje

Terug
Bovenaan