raar of onverantwoord?

Jemig Mauril, wat apart....Zou het net als alle andere mama's hierboven echt NOOIT zo doen...
Ik ben zelf 4 jaar gastouder geweest, weet nog dat ik een stuk of 3 keer met de ouders en hun kinderen heb afgesproken voordat ik begon met oppassen.
Onzettend lief dat je 'ja' zei gisteravond...blijkbaar zaten de ouders erg hoog, konden ze geen andere oppas vinden, dus je zal ze vast erg hebben g eholpen, maar inderdaad, ik zou straks wel even zeggen dat ze het beter anders hadden moeten aanpakken.Want even met elkar kennismaken, hoeveel tijd kost dat nou....
Succes meis!!!zie je binnenkort, groetjes Roos.

Zou dit zelf idd nooit doen zoals andere moeders geschreven hebben...
Je wilt toch ook eerst weten hoe betrouwbaar je oppas is (niet ten nadele van jou hor maurilla)
en hoe het er thuis aan toe gaat en ook de financien doorbespreken...
Ging het verder wel goed vandaag?
Zou persoonlijk ook effe nr van hun huisarts en tandarts vragen, mocht er iets met het kindje gebeuren kan je daarheen bellen voor advies.
Succes ermee,

Liefs Marina

Las echt met ongeloof je bericht. Die mensen zijn niet goed. Wie laat er nou zijn kind bij een wildvreemde achter. Ik zou er absoluut wat van zeggen. Heb je uberhaupt wel een bedrag afgesproken wat je voor het oppassen wilt hebben? Straks komen ze het kind halen en krijg je een tientje in je hand gedrukt...
Hele vreemde situatie!

X

die mensen zijn idd niet goed snik.
zit bij de vorige topic te vertellen dat ik mn kindje nooit alleen zou laten, maar ik zou haar ook echt nooit dumpen bij iemand die ik niet eens ken!!!
vat me niet verkeerd op hoor, ik val jou hier niet op aan, maar die mensen sporen echt niet!

hoe is de dag gegaan?
is het wel een lief kindje?
is het kindje al opgehaald? want dan zou ik toch echt wel ff een gesprek aan gaan met die mensen.

succes ermee!

liefs, do

Ook ik vind het maar raar.
Moet eerlijk zeggen dat ik zelf me zou af vragen of ik wel op het kind van zulke ouders wil passen. Niet ten nadele van het kindje overigens hoor.

met de kleine is t goed gegaann , de ouders zijn hem om 17 uur komen halen
heb ze er wel op aangesproken dat dit absoluut niet de normale gang van zaken is en dat een kind eerst moet kunnen wennen en dat ze te goed ver vertrouwen zijn
voor t zelfde geld hadden ze hem bij iemand neer gezet met andere bedoelingen ( ben dat idiote telefoongesprek nog niet vergeten )
ze zag t zelf ook wel in gelukkig
heb nog een tijd met dr zitten praten en ze was er erg van geschrokken
ze vertrouwde me voor de volle 100% en ze zat erg hoog
een bedrag was van te voren via mail al afgesproken
ben allang blij dat t geen kwade opzet van ze was maar echt te goed van vertrouwen

liefs maurilla

Terug
Bovenaan