raar verhaal.... moet je echt lezen!

Hoi,

Volgens mij kan het wel!

Als je een spermaonderzoek krijgt ivm zwanger worden dan kun je dat thuis in een potje doen! Vervolgens breng je het naar het ziekenhuis (binnen twee uur) en wordt er onderzocht hoeveel levende spermacellen erin zitten!
Dus....als ze bv   's ochtends gevreeen hebben en hij daarna weggegaan is en zij dat direct gedaan heeft dan is het wel goed mogelijk!

Op sommige concooms zit zaaddodendmiddel. Maar volgens mij zit dat enkel aan de buitenkant!

Ik vind het overigens wel geen stijl als je zoiets doet! Hoe serieus neem je je man en je toekomstig kindje dan?!

wat een onzin...
volgends mij is dit dus absoluut niet mogenlijk.
sperma heeft buiten het lichaam bijna geen kans op overleven.
in 9 van de 10 condooms zitten natuurlijk aan de binnenkant (aan de binnenkant komt de sperma...) zaaddodend middel...
ik vind het wel erg grappig hoe een levendige fantasie mensen kunnen hebben...
groetjes ilse

He Ilse, Maar hoe verkaar je dan dat sperma in ene potje (voor onderzoek) ene paar intact blijft?

Ik dacht dat het zaaddodend middel net aan de buitenkant moest zitten (in het glimiddel)  ivm eventuele scheuring van het condoom of zo! Maar bij nader inzien denk ik dat het hele condoom ermee is inegsmeerd! Altahns dat zou ik doen als ik fabrikant was ;)!

he madelief,
hoe ik dat potje verklaar??
ik denk dat jezelf de verklaring wel weet...
je zegt zelf dat je binnen 2 uur dat potje moet ingeleverd hebben.
een gebruikt condoom ligt daar een hele nacht te liggen.
iedereen weet zelf toch ook wel dat dat gewoon onzin is???
en met dat sperma in een potje kunnen ze denk ik ook geen vrouw meer spontaan laten bevruchten???
maar ja goed, ik vind het echt volkomen onzin en daar blijf ik bij.
Groetjes Ilse

hallo allemaal,

Wat een reactie inmiddels zeg...

Ik heb het de laatste paar dagen erg druk gehad. heb daarom geen tijd gehad om hier even te kijken....

Heb inmiddels ook andere berichten!!!

Zo hoor je nog eens wat op je werk...

Ik had namelijk mijn collega verteld dat ik het verhaal op een forum had gezet. omdat ik benieuwd was hoe anderen hier over denken.

Zij vond dat een goed idee, en was ook zeer benieuwd naar de reactie's.
Maar vertelde me ook dat haar vriendin niet een ''dag later '' het sperma bij haar zelf inbracht. maar een paar minuten later. Haar vriend moest naar de wc, naar het vrijen. Zei heeft toen een knoopje in het condoom gedaan en heeft er een gaatje in geprikt. en zo heeft ze het vervolgens bij haar zelf naar binnen gebracht!

Dan wordt het opeens een heel ander verhaal............

En het mooie van het hele verhaal is: Ze heeft niet 1 maar twee condooms bij haar zelf ingebracht!

nou meiden, het zou mij ook allemaal een worst wezen idd. maar als het op deze manier gebeurd is dan zit er miss, wel een kern van waarheid/ mogelijkheid in dat ze op die manier zwanger is geraakt. het leek mij namelijk ook onmogelijk dat het sperma na een dag nog inleven was. en dat in een condoom!

maar als je het na enkele min. inbrengt, dan is er misschien een kans idd op bevruchting!

toch?? nou ja, ik vind dat ze stom bezig is geweest. En ik denk dat op moment haar vriend er achter komt dat ze op deze manier is zwanger geraakt. dat hij de koffers pakt!

ik zou zeggen, begin maar vast met inpakken...

gr. dd

Terug
Bovenaan