hallo allemaal,
Wat een reactie inmiddels zeg...
Ik heb het de laatste paar dagen erg druk gehad. heb daarom geen tijd gehad om hier even te kijken....
Heb inmiddels ook andere berichten!!!
Zo hoor je nog eens wat op je werk...
Ik had namelijk mijn collega verteld dat ik het verhaal op een forum had gezet. omdat ik benieuwd was hoe anderen hier over denken.
Zij vond dat een goed idee, en was ook zeer benieuwd naar de reactie's.
Maar vertelde me ook dat haar vriendin niet een ''dag later '' het sperma bij haar zelf inbracht. maar een paar minuten later. Haar vriend moest naar de wc, naar het vrijen. Zei heeft toen een knoopje in het condoom gedaan en heeft er een gaatje in geprikt. en zo heeft ze het vervolgens bij haar zelf naar binnen gebracht!
Dan wordt het opeens een heel ander verhaal............
En het mooie van het hele verhaal is: Ze heeft niet 1 maar twee condooms bij haar zelf ingebracht!
nou meiden, het zou mij ook allemaal een worst wezen idd. maar als het op deze manier gebeurd is dan zit er miss, wel een kern van waarheid/ mogelijkheid in dat ze op die manier zwanger is geraakt. het leek mij namelijk ook onmogelijk dat het sperma na een dag nog inleven was. en dat in een condoom!
maar als je het na enkele min. inbrengt, dan is er misschien een kans idd op bevruchting!
toch?? nou ja, ik vind dat ze stom bezig is geweest. En ik denk dat op moment haar vriend er achter komt dat ze op deze manier is zwanger geraakt. dat hij de koffers pakt!
ik zou zeggen, begin maar vast met inpakken...
gr. dd