Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn nod is over 4 dagen ik voel niets raar eigenlijk ik heb altijd wel ergens last van. Ik hoop niet dat mijn ei veel later is gekomen wegens omstandigheden je weet het nooit.
Hebben jullie altijd goed slijm ik namelijk dit keer helemaal niet gewoon hele cycles door en dat volle gevoel ik helemaal weg.
nou aan mijn slijm kan ik ook weinig merken of ik vruchtbaar ben want overal staat er dat je helder draderig slijm een paar dagen voor je ei moet krijgen..
ik dus niet!!
had op dag 21 opeens wel heel veel van dit,
en later bleek dat ik op 21of 22 ook mijn ei heb gehad. maar wel goed geklust..
Ik temp niet ik voel mijn baarmoeder en dat is op zich redelijk duidelijk maar deze maand was hij erg lang hoog en zachter en dat is normaal maar een paar dagen dus ik weet het niet.
Wel veel afscheiding sinds vandaag dus we zullen zien. Je moet helaas afwachten en daar zijn wij vrouwen vaak erg goed in he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee ik heb een cyclus van 33 dagen, maar denk dat alle hoop vervlogen is voor mij, had gisteren wat druppeltjes bruin in me slipje, eind van de middag weer, en nu niks
denk mischien dat me ongi doorkomt, heb beetje last van me onderrug ook maar hij zou dan wel errrug vroeg zijn, precies 7a 8 dagen naar me ei..
Een innestelingsbloeding vind tussen 8 en 14 dagen na ei plaats dus dat kan het ook zijn. Of heb je gisteren nog geklust kan ook wat bloed veroorzaken omdat je baarmoeder wat gevoeliger is.
nee heb al 4 dagen niet geklust, dus dat zou het niet kunnen zijn heb de hoop voor deze maand eigenlijk al op gegeven... het is wachten op de duivels, of als ze er na 3 jan niet zijn een testje maar i denk de duivels
ben benieuwd naar mijn temp van morgenochtend, weet ik al weer iets meer