Raar wit rekbaar slijm

Hoi meiden heb een vraagje we zijn bezig om zwanger worden en zal moeten over 5dagen ong worden.
Heb vreemde doffe steekjes in onderbuik en ben misselijk laatste week en nu heb ik mijn baarmoeder gevoelt en die was redelijk laag en potdicht. Ik heb beetje slijm eruit gehaald en die is wit en rekbaar wat kan dat betekenen kan ik zwanger zijn? Wat is jullie ervaring mee.
 
Ik zou toch echr nog 5 dagen wachten met testen. En dat slijm, geen idee. Was je opgewonden? Zou er niet teveel overnadenken, als je zwanger wilt zijn dan voel en zie je wat je wil maar kan ook tussen je oren zitten. Een early test zou ik afraden, want 50% van de positieve early testen lopen uit op een bevrucht eitje die met je menstruatie gewoon afgestoten wordt
 
Hi! Rekbaar slijm dat is een seintje dat je vruchtbaar bent. Kreeg van m'n VK toen ook te horen dat wanneer ik dat zou zien dat dat zou betekenen dat ik op dat moment vruchtbaar ben.
 
[quote quote=10570567]Hi! Rekbaar slijm dat is een seintje dat je vruchtbaar bent. Kreeg van m'n VK toen ook te horen dat wanneer ik dat zou zien dat dat zou betekenen dat ik op dat moment vruchtbaar ben.[/quote]

Dus dat zou dan betekenen dat ze nu vruchtbaar is en dan over 2 weken pas ongesteld zou moeten worden?
 
Maar dat kan eigenlijk ik had rekbare slijm tussen 4-7 juli rond 6juli zal ik moeten eisprong hebben die voel ik nooit ?.
20juli zal ik moeten ong worden mijn ciclus is inprincipe regelmatig dus ... En in april had ik een miskraam gehad sinds dien alles is op zijn tijdstip.
Enige wat ik zie dat die slijm is gewoon wit en moest ik echt rond baarmoeder rondje maken om wat slijm te kunnen pakken.
Bij eerdere zwangerschap heb ik niet opgelet.
 
Wat is er mis met nog 5 dagen even geduldig af te wachten? Echt niemand kan hier iets over zeggen en snap persoonlijk niet waarom je op deze manier er probeert achter te komen of je zwanger bent
 
Terug
Bovenaan