Raar wit rekbaar slijm

Dat doe ik ook niet ik vond allen heel vreemd die doffe stekjes en misselijkheid heletijd...
Ik dacht vraag gewoon misschien iemand ervaring mee met die slijm en die gevoel niks verkeerds bedoeld.  Ik ben gewoon beetje nieuwsgierig that's it en zeker na mijn laatste miskraam toen was ik heel slecht aan toe.
Dus af en toe vraag kan geen kwaad.
Toch bedankt allemaal.
 
Hoi ik heb kleine update had me vandaag een testje gedaan en was heel vaag streepje is nog 2dagen tot ongesteld moeten worden...
Hoop dat is daar iets en dat kan ik over paar daagjes een knaller zien jammer kan geen foto update.
Gr
 
Oh wat spannend en alvast heel voorzichtig gefeliciteerd! Lukt mij inderdaad ook niet om foto's te uploaden. Over een paar dagen nogmaals testen dan en dan hopelijk een dikke streep. Had je nog meer symptomen of vooral die witte slijm /afscheiding? Ik heb het ook al dagen sinds de eisprong ;), moet nog even wachten tot 26-7. 
Laat je weten hoe je volgende test is.
 
Dankjewel Alison ik ben wat langer misselijk af en toe niet heel erg maar is wel aanwezig en had laatste week heel vreemde gevoel in mijn onderbuik zo stekjes achtig ik weet het niet maar verder niks niet dat ik heb iets anders gemerkt.
Weet je gewoon een dag had ik gewoel dat iets anders was.
Ik hoop voor je dat binnenkort ga je me vertellen over jou streepje ik duim voor je?
Ik hoop alleen dat dit verder gaat dat blijf plakken an als is zo veer niet weer met 9weken weg gaat ?
 
Wanneer wil je nog een testje gaan doen? Ja blijft altijd spannend, maar als je ervaring hebt met een miskraam is het toch nog net iets spannender. Dat vind ik ook hoor. 
Zal voor je duimen dat alles goed gaat. 
Laat je je volgende uitslag ook nog weten? 
 
 
Terug
Bovenaan