raar zo verschillend

Hoi Kattie,
Wat iedereen zegt is helemaal waar. Je moet je geen zorgen maken, maar dat is wel moeilijk. Alleen wat Corinda hiervoor schreef klopt volgens mij niet helemaal. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een inwendige echo gehad omdat e.e.a. niet duidelijk was. Dat bleek achteraf te kloppen, omdat dat geen goede zwangerschap was. Bij mijn huidige zwangerschap (derde) heb ik ok een inwendige echo gehad. Dat is het beleid van het centrum waar ik naar toe gegaan ben. Zij zeggen, dat ze onder de 10 weken alles het beste via een inwendige echo kunnen zien. Om te voorkomen dat mensen zich zorgen gaan maken om niets (als er uitwendig weinig te zien is en er dan alsnog een inwendige echo moet plaatsvinden) doen ze standaard prille zwangerschappen inwendig. Dat hoeft niet overal zo te zijn hoor.
Sowieso, als je alle reacties leest, overal is het anders. Belangrijk is, dat alle artste, verloskundigen, echoscopisten e.d. het beste met jou en je zwangerschap voorhebben.
Heel veel succes en probeer te genieten van je zwangerschap!
En ook gefeliciteerd met je verjaardag (wanneer dat ook mag zijn)
Patricia      

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie reactie ik heb hier zeker wat aan.

Op het moment ben ik een klein lijstje aan het maken wat ik allemaal wil weten.

Ik weet ik ben zwanger en voel me ook zwanger en je kan het al iets zien.

Ben iemand met best wel   overgewicht maar me buik en maag zijn allebei erg gespannen en  op gezet ik voel het gewoon.

Ik ga nu gewoon genieten van me zwangerschap en op me verjaardag 25 sept. ga ik het de rest van de familie vertellen dat ik zwanger ben.

En ook dat we sinds gisteren een datum hebben vast gelegt dat we gaan trouwen.

Op 24 okt.  

liefs Kattie

Corinda,

het ligt er maar helemaal aan wie je voor je hebt of je met 8 weken een inwendige dan wel uitwendige echo krijgt. Mijn gynaecoloog doet standaard altijd de echo's inwendig tot en met week 10. Dus met 8 weken krijg je dan gewoon een inwendige echo.

Wat wel geweldig is dat je met sommige echo apparaten ook het hartje kan horen.

Ik heb het hartje dus wel al gehoord met 8 weken. Maar dat is dus niet gebeurd via de doptone.

Miep

Terug
Bovenaan