Raar...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Even een vraagej over ervaringen voor jullie.

Ik heb al een anatal dagen het gevoel dat ik ongi moet worden. Vooral afgelopen weekend heb ik dat gehad, vandaag valt het wel weer mee, maar is nog wel aanwezig. Daarbij heb ik ook ineens last van heel veel wit slijm. Niet draderig ofzo en het stinkt ook niet. Het kwakje van mijn vriend kan het niet zijn, die is al een aantal dagen niet lekker en dus na mijn ei niet echt meer geklust.

Heeft iemand ervaring met ineens heel veel slijm? Het is echt zoveel dat ik een inlegkruisje moet gebruiken. Dit heb ik echt nog nooit gehad!

Ik hoopdat er meer meiden met deze ervaring zijn.

Liefs Daisy

Hai Daisy,

Ik heb niet echt veel ervaring met slijm....Wel heb ik zelf sinds gister last bij het afvegen van transparant slijm. Wat een vaag gedoe hé meid?!

Ik hoop echt voor je/jullie dat het deze ronde raak is, het is je zooooo gegund!!

Vrijdag is je NOD? Even afwachten nog...Pffff.....Valt niet mee!!

Succes! Liefs Lynn.

Wil je geen valse hoop geven, maar ik heb juist ook veel slijm en anders dan normaal. De uitslag bij mij weet je..... Ik hoop het zo voor jullie allebei. Lekker met me mee verhuizen meiden. Jullie wachten al zo lang en ook daar begrijp ik heel veel van. (niet voor deze maar de eerste.) Dus nog even wat extra sterretjes.

Pffff.. de spanning bouwt zich hier aardig op! Idd een lekker vaag gedoe!

Ik hoop zo, supertje, dat ik jou lekker achterna mag! De sterretjes kan ik goed gebruiken, haha!

Wil eigenlijk al testen, maar moet mezelf nog even inhouden... Vrijdag NOD, zaterdag een test halen en zondagochtend testen. Weet nu al dat het zaterdagochtend gaat worden, haha!

Ik duim voor je! Spannend.... Maar maak je niet al te gek he meid... ;)

oeh spannend! Het zou best kunne dat je zwanger bent,, heb t al vaker gelezen dat meiden dan meer slijm hebben!

Heel veel succes met wachten meid!
xx

Herken het slijm van zwangerschap! Dus hoop het voor je! Verder nog andere tekenen?

Effe nog over dat ongigevoel. Dat is bij een zwangerschap ook hoor meid. Dus daar kun je geen peil op trekken. (en na de positieve test blijft dat nog een paar weken hahahahaha) Weet je al wanneer je uitslag van je lief terug krijgt?

Terug
Bovenaan