Raar...

@ supertje, op 12 oktober hebben we weer een afspraak. Het kon ook telefonisch, maar dat was de vorige keer niet zo goed bevallen. Zit je toch weer een tijd in onzekerheid als het slecht nieuws is...

Ben benieuwd! Moet me echt in gan houden om niet alvast een vroegtest te halen. Maar mijn LF is erg kort, dus zal misschien op mijn NOD ook nog niet positief testen, mocht het raak zijn.

De spanning stijgt...

Hier hetzelfde.... ook sinds een week veel slijm dat het gewoon voelt alsof je ongesteld bent maar dat is het dan gelukkig niet. Hoop echt zo dat het een goed teken is voor ons.....

Duimen!

@ beauty, wanneer is jouw NOD? Zou leuk zijn als we gelijk opgaan!

ow meis wat spannend!!! ik had ook veel slijm en ongi klachten, ik teste 2 dagen voor NOD positief... heb nu nog steeds eigenlijk elke wel veel wit slijm... dus ik hoop dat het goede tekens zijn meis!!

en Lynn jij ook!!!!

dus voor allebei *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************

liefs kim

Krijg als ik dit lees toch wel weer een beetje hoop want ook ik heb hier last van en normaal heb ik dat niet............ Duimen voor ons allemaal!

Net naar de wc geweest en onwijze ongikrampen en daarbij ook nog aan de dunne... Weet zeker dat het geen darmkrampen waren, want helaas ken ik die wel!

Voel me verder helemaal goed, kiplekker, maar wel wat moe. Heb niet zo best geslapen..:( Ziek zijn is het dus niet, dan had ik me echt beroerd moeten voelen.

Laat het snel vrijdag zijn!!

Terug
Bovenaan