Rachelle is geboren 19 dec

Vervelend dat de bevalling tegen is gevallen, maar je hebt er een mooie dochter voor terug gekregen!!

Van harte gefeliciteerd en hele fijne feestdagen!

groetjes Cathelijne

/>

Hey Lisette,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Klinkt weer heftig inderdaad, maar het is echt een heeele mooie baby.
Hoop dat je je snel weer lekker voelt en kunt genieten van een heerlijke kraamtijd!

Liefs, lotte

Gefeliciteerd!!!
Wat een mooie dochters heb je (allebei!). Hoe oud is je oudste? Die van mij zijn ook allebei zo donker, leuk he?
Wat ontzettend sneu dat je zoveel moeite hebt gedaan en het alsnog een keizersnee is geworden. Misschien was de kleine meid wat aan de grote kant voor je bekken?
Laat je lekker verwennen in je kraamtijd en blijf lekker in bed, dan geneest je wond het beste (ik spreek uit ervaring, ook 2x een KS). Na 10-14 dagen voel je je echt een stuk beter en kun je weer lachen en niezen zonder al teveel pijn...

Liefs,
Gyöngy

He lisette,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochter!
Jammer dat de bevalling zo moeizaam is gegaan en uiteindelijk KS, maar je hebt er
wat heel moois voor gekregen. Leuke foto hoor van je meiden. En wat  leuk dat je oudste zo super enthousiast is. Ik wens jullie heel veel geluk.

Groetjes Sabine

Van harte gefeliciteerd met je dochter! Hoop dat je snel mag herstellen en dat je heerlijk kunt genieten van je gezin!! Is je dochter ook net zo'n goede hulp als de onze? Heerlijk om te zien hoor. En je mag bere trots zijn op zulke prachtige meiden!!

Liefs Hilma

bedankt voor jullie leuke reacties.
mijn dochter is intussen 7 jaar.
en ze is apetrots,
we zijn vandaag thuisgekomen en ze is nu al voor de tweede keer de fles aan het geven.
ik kan echt huilen maar het is wel van geluk.
gr lisette

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
Ze heeft inderdaad een mooi hoofdje met haar...
Geniet er lekker van

Liefs Diana

Hee, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
Wat een plaatje om te zien zeg, en wat een bos haar!!
Ik lees dat je een pittige bevalling hebt gehad, maar dat er nu ook tranen van geluk vloeien. Lijkt me ook wel heel leuk, zo'n grote zus!!
Geniet van je meiden, dikke kus Soela

Terug
Bovenaan