Radeloos ;-) Iemand tips?

@Femmmke: dus jullie gaan 's middags om 5 uur in bed liggen? Ook al zou ik het willen, mijn oudste zoontje vindt dat vast geen goed plan ;-) Inbakeren heb ik al geprobeerd maar dat was echt geen succes. Het schuim stond op zijn mondje, zo overstuur was hij elke keer. Heb dat een kleine week volgehouden en toen vond ik het te zielig. Hij ligt nu vanaf half twaalf in zijn bedje dus ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt!

haha nee ik ga ook niet om 5 uur na bed heb nog 2 oudere kids das niet te doen.
wat raar dat je het niet mag ophogen van het cb.
hier zeggen als je merkt dat zei er niet genoeg aan heeft je het zelf mag verhogen.
ik deed eerst ook voeden op verzoek maar daar ben ik vanaf gestapt omdat ze of teveel of te weing kreeg ik maak haar ook wakker na 4 uur.

Onze zoon krijgt ( 6 weken oud) 6 x 150 en hij weegt 6 kilo. Soms drinkt ie het niet helemaal op.
Hij was onrustig toen ie snel dronk, nu met een andere speen doet ie er 15/20 min over en is meer tevreden, hoewel hij snachts wel vaak wakker is, maar dat komt door de krampjes. vannacht weer een goede nacht gehad, 22.30, 03.30 en 08.00, heerlijk.

Hopelijk krijgt je kindje ook een vast nachtritme en werken de tips die hierboven genoemd zijn. Sterkte.

Grappig al die verschillende adviezen van het CB. Ik mag ook geen kruik meer in zijn bed doen ivm wiegendood. Ik heb een buikslaper. Dus doe ook geen kruik meer in zijn bed. Vond wel dat ie beter sliep met kruiken.

Kruik om voor te verwarmen is toch anders dan slapen met een kruik...?
Ja wij gaan om 5 uur liggen of om 2 uur of wanneer dan ook, maar we hebben dan ook maar 1 kindje. Dus dat maakt het iets makkelijker.

Ik ben het wel met esk eens over dat wakker maken na vier uur overdag.. Niet over alles op vaste tijden zetten. Gewoon een maximale tijd.
Al moet je dan voorzichtig zijn dat hij niet 's nachts net zo vaak komt (zoals hier dus) en hij dus op 7 grote flessen uitkomt.
Ik denk dat er in de speen nog wel wat te halen is.

Je hebt het over onrustig, maar hij werd niet rustig van bakeren. Hoe is hij verder..zoek eens op kiss syndroom? Herken je daar dingen? Of ga sowieso eens naar een manueel therapeut of osteopaat (let goed op ervaring met kinderen) die kan soms best veel voor je betekenen.

Tsja hier slaapt hij gelukkig na de nachtfles weer snel in (of liever gezegd hij ligt rustig in zijn bed, of hij slaapt weet ik niet) maar na de fles rond 4 uur is het over.. Dan is het volgens hem hier dag.. En ik kan doen wat ik wil, huilen negeren maar hij krijst gewoon door. Dus het met slaapsignalen in bed leggen is niet áltijd de oplossing, vaak wel, maar niet altijd. Het cb heeft zelfs hier grzegd niet meer lang laten huilen.
Dat komt omdat er momenten zijn dat je hem wel wakker maar moe kan wegleggen en momenten dt zijn lijf in opstand komt en hij dus echt gilt.. Ht vermoeden is nu dat hij dan op die momenten meer last van zijn reflux heeft.
Wij gaan licht inbakeren nog wel proberen met een puckababy..

Maar misschien kan jij even slapen als je man thuis komt en gegeten heeft? Zoals esk zegt..
Ik weet dat het niet gezellig is en je het gevoel hebt je man niet meer echt te spreken (dat heb ik tenminste wel) maar slaap is zo ontzettend belangrijk..

voor de onrust zou je hem kunnen gaan inbakeren. Kun je vragen bij het cb hoe dat werkt. Bij onze dochter werkt het supper.niet meer zo onrustig en de hazenslaapjes zijn verandert in uurtjes. succes

Ik herken het wel een beetje...
Gebruik je water uit de kraan of gekookt water? Sinds ik gekookt water gebruik gaat het beter.
Het cb vertelde mij dat ze niet langer dan een uur wakker 'moeten' blijven vanaf het moment dat je ze uit bed haalt.
En sinds we dat aanhouden is er meer regelmaat voor de kleine meid.
Ook geven we op vaste tijden fles 7.30 11.30 15.30 19.30 en 23.30
Ik maak haar wakker voor de fles en vaak slaapt ze dan s'nachts wel door. Laatste 2 dagen weer even niet, maar komt wel.
En aangezien het gewicht van jouw kleintje mag die wel 180cc volgens mij. Gewoon proberen.....
En wat betreft slapen, pak je slaap wanneer je kan... s'ochtens, s'middags of vroeg op de avond.... maakt niet uit.

succes

Terug
Bovenaan