Radeloos qua slapen baby...

@mamavanJake nee hoor niet gebruikelijk. Het wordt alleen vaak aangeraden bij baby’s die slecht slapen of onrustig zijn. De voorspelbaarheid van handelingen  geeft meer rust. :)

Hij komt vaak om 04.00 uur, krijgt dan een fles 120 cc, gaat daarna slapen tot 8 uur. Wordt dan wakker, pyjama uit en aankleden, mee naar beneden en krijgt een fles, daarna knuffelen, spelen en wanneer hij mie wordt breng ik hem naar bed. Vanaf dan zit er nog weinig ritme in aangezien hij soms maar drie kwartier slaapt, wanneer ik hem dan uit bed haal is hij nog erg moe maar blijft ook huilen wanneer ik hem laat liggen. Heb al geprobeerd erbij te blijven zitten zonder succes. Hij hoeft dus dan nog lang geen fles maar vraag me dan ook af wat die andere  drie uur te doen.. Hij is gewoon kapot maar gaat niet slapen... Hij krijgt trouwens om de vier uur een fles. 

Heeft je zoontje dit altijd? Of is het iets van de laatste tijd? Het kan namelijk ook gewoon even een fase zijn waar je doorgeen moet?
Mijn zoontje is over het algemeen een hele goede slaper, maar heeft weleens van die fases dat hij ineens zijn slaapje van 17.00-19.00 uur niet meer wilt, of die van 13.00-15.00. Ook heeft hij soms dat hij idd na 3 kwartier wakker wordt en niet meer kan slapen. Nu op dit moment slaapt hij weer goed, maar afgelopen weekend sliep hij overdag geen enkel slaapje. Hier is het echt maar n fase en dan slaapt hij weer op en top.
Misschien moet je er even doorheen met m? 

Terug
Bovenaan